MS Windows
briani 27239
boot fra cd på parellelPort
Fra : Jimmi W.

Dato : 17-03-03 21:24

Hej

Jeg har en gammel bærbar, som jeg har formateret. Nu vil jeg gerne installer
windows på den. Men det enste cd-rom drev som er, er sat til via parellel
porten.

Hvordan får jeg så installeret Windows??

MVH
Jimmi

Fra : Pico

Dato : 17-03-03 22:41

Jimmi W. wrote:
> [...]
> installer windows på den. Men det enste cd-rom drev som er, er sat
> til via parellel porten.
>
> Hvordan får jeg så installeret Windows??

Kan du ikke kopiere Windovs over på harddisken med en bootdisk
og så installere fra harddisken ?
Pico
Husk at fjerne SPAM i E-mail adressen

Fra : Jimmi W.

Dato : 18-03-03 07:37

"> Kan du ikke kopiere Windovs over på harddisken med en bootdisk
> og så installere fra harddisken ?

Jeg kan ikke få adgang til cd-drevet, når jeg booter fra en boot disk.

Fra : J W Nielsen

Dato : 18-03-03 18:59

Hej Jimmi !
I anden anledning fandt jeg følgende side - det drejer sig vist om, at
firmaet sælger brugte bærbare uden CD - derfor har de åbenbart lagt noget ud
til kunderne:

http://www.reconnectit.dk/Filflytning.asp

Jeg ved ikke, om du kan bruge det til noget... ?

Jørgen Wulff Nielsen