Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera til max. 3000
Fra : Michael Skarum

Dato : 17-03-03 20:55

Hej NG

Håber I kan hjælpe mig her. Jeg har ikke fulgt med i hvad et digital kamera
kan længe, så jeg har brug for noget vejledning. Jeg har lovet at kigge et
et kamera for svigerforældrene.

Der er følgende krav/forhåbninger:
Pris: Max 3000, men gerne lidt mindre
Opløsning: Mindst 2,1 Mega Pixels
Hukkomelse: Compact Flash (Billigt, og versetilt)
Brugervenlighed: Høj, skal bruges for personer uden nogen tekniske
kundskaber.

Personligt kan jeg godt lide Canon, men hvis der er andre mærker jeg burde
kigge efter er jeg lydhør.

Med venlig hilsen
Michael Skarum

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 17-03-03 21:42

Canon A60 ?

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Frank Nørvig

Dato : 17-03-03 22:45

Hej Michael,

Jeg har netop købt et Canon Ixus V2 for 2999,- og er meget tilfreds med det.
Det fylder ingenting, tager rigtigt gode billeder, bruger Compact Flash kort
og selv min kæreste kan finde ud af at bruge det

Mvh Frank