MS Windows
briani 27239
Messenger og Netmeeting??
Fra : Dan

Dato : 17-03-03 20:33

Er der nogen der ved hvad der kan være galt, nå man ikke kan sende filer i
Msn Messenger men andre kan godt sende til mig??
Det samme sker i Netmeeting! Jeg kan godt se og høre andre! Men de kan ikke
se eller høre mig??

Jeg har prøvet at slå min firwall fra! Men lige meget hjalp det!?

Kan nogen hjælpe mig??

På forhånd tak!

Dan

Fra : Dan

Dato : 17-03-03 20:39

Ja forresten jeg køre Win XP og har både prøve med andre Win Xp men også med
Win 98!

Dan

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-03-03 20:45

Nu har jeg godt nok "Bredbånd" uden router, men jeg vil næsten tro det er
den der er problemet. Bruger du en sådan?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Dan

Dato : 17-03-03 20:53

Nej jeg bruger ADSL netværks modem (Teledanmark)

Dan

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e7626a8$0$151$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-03-03 21:04

> Nej jeg bruger ADSL netværks modem (Teledanmark)

Mkay, skummelt. Hvilken firewall bruger du? XP har en indbygget udover den
du muligvis bruger.

Fra : Dan

Dato : 17-03-03 21:51

Har både prøvet Zonealarm og den fra Teledanmark "Norman"!

meddelelse news:3e762b54$0$143$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : René Nielsen

Dato : 17-03-03 23:15

"Dan" <Torskerogn@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har både prøvet Zonealarm og den fra Teledanmark "Norman"!

> [...]

Enig - meget mystisk. Jeg har selv det samme udstyr som Dan, har ingen
probs. overhovedet. Måske et overflødigt spm.: Har du tjekket dine
indstillinger under forbindelser? Alt skal jo stå "automatisk", dvs. server
tildelt adresse, proxy som IE osv.???
Giv besked i NG når du har en løsning.
Good luck: René

Fra : Dan

Dato : 21-03-03 23:53

Slog windows Firewallen fra og nu kan jeg sende filer over messenger igen!
Dejligt!!

Men min Netmeeting vil stadig ikke!

Dan