MS Windows
briani 27239
hvad får man når man køber win xp pro skol~
Fra : Brian Tingholm

Dato : 17-03-03 20:06

Man kan få windows xp prof. skoleOpg på edbpriser.dk til lidt over
500 kr, men hvad er det lige jeg køber så ?? er det alm win xp
prof, til bllige penge til studerende ?

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-03-03 20:33

Brian Tingholm skrev :
> Man kan få windows xp prof. skoleOpg på edbpriser.dk til lidt over
> 500 kr, men hvad er det lige jeg køber så ?? er det alm win xp
> prof, til bllige penge til studerende ?

Ja det er den fulde XP pro _opgrade_ du får. Du skal være studerende eller
have barn i den skolepligtige alder, men du skal ikke dokumentere det. Det
er en lovlig licens hvis du overholder reglerne og det er ulovlig brug af
programmet hvis du ikke overholder reglerne.
Der følger ikke nogen manual med, men du får CD skiven og licensnummeret i
pakken. Den skal så aktiveres inden 30 dage.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Brian Tingholm

Dato : 17-03-03 21:27

> Ja det er den fulde XP pro _opgrade_ du får.
vil det sige at jeg skal have win xp home at opgradere på ??

Fra : Klaus

Dato : 17-03-03 22:04

"Brian Tingholm" <Webmaster@tingholm.com> skrev i en meddelelse
> vil det sige at jeg skal have win xp home at opgradere på ??

Nej. Win98 er OK formodentlig også 95.
Klaus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-03-03 22:35

"Klaus" <hebs@besenet.dk> skrev :

>Nej. Win98 er OK formodentlig også 95.

Nej, man kan ikke bruge en XP opgraderingsversion i forb. med Win
95.

Fra : Brian Tingholm

Dato : 18-03-03 13:54

> Nej, man kan ikke bruge en XP opgraderingsversion i forb. med Win
> 95.

så jeg skal altså have en anden windows som er nyere end 98 ??

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-03 14:15

"Brian Tingholm" <Webmaster@tingholm.com> skrev :

>så jeg skal altså have en anden windows som er nyere end 98 ?

Win 98 eller nyere.

Du kan opgradere fra Win. 98/98SE/ME/NT4.0/W2K