Hvordan centrere jeg min menu?
Fra : Brian Holm

Dato : 17-03-03 19:17

Hej!

Jeg har et lille problem. Jeg kan ikke finde ud af at centrere min menu bar
på min hjemmeside.

Det drejer sig om http://www.holmsupport.dk

Jeg har justeret "højden" og "længden" så den passer når man kører 1024x768

Hvis man kører 800x600 så sidder menu'en helt ude i den ene side.

Hvad gør jeg?

På forhånd tak!

Vh
Brian Holm
Tlf. 26451555

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-03-03 01:22

"Brian Holm" <brianFJERNDETTE@holmsupport.dk> skrev
> [...]
1024x768

> Hvis man kører 800x600 så sidder menu'en helt ude i den ene side.

Jeg kan se, at du har anbragt din menu et fast antal pixels fra venstre kant
af browservinduet. Så skal det gå galt.
Hvis du i stedet indsætter menuen 50% fra venstre kant og tildeler menuen en
negativ margin = halvdelen af menuens bredde (mål det i en screendump), så
skulle det komme til at passe i alle størrelser vindue.

Og så skal du have flyttet dine kald til css-filerne op over </head>

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin