Mail konto.... Hvordan ??
Fra : Wayne

Dato : 17-03-03 18:49

Hvordan opretter jeg en mail konto på min T65

Fra : Wayne

Dato : 17-03-03 18:53

Øhh... Jeg har den oprettet hos Telia

Fra : Fischer

Dato : 17-03-03 18:58

> Øhh... Jeg har den oprettet hos Telia

Det er mindre vigtigt.
Det er mere vigtigt, at du har et internet-abonnement der kan bruges til at
komme på nettet fra en mobil-telefon. Hvor har du internet?

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 17-03-03 21:03

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er mindre vigtigt.
> Det er mere vigtigt, at du har et internet-abonnement der kan bruges til at
> komme på nettet fra en mobil-telefon. Hvor har du internet?

Kan man ikke logge på postserveren via GPRS med T65 i stedet for at ringe
via CSD til sin internetudbyder.

Claus

Fra : Fischer

Dato : 18-03-03 11:12

> Kan man ikke logge på postserveren via GPRS med T65 i stedet for at ringe
> via CSD til sin internetudbyder.

Jo, det vil jeg da tro. Altså hvis man har GPRS .....

*Fischer

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 17-03-03 21:22

Hej

Jeg stillede selv samme spørgsmål, bare til en T68m. Jeg fik denne
henvisning: http://www.bjargum.dk/ericsson_t68_mail.htm måske kan den hjælpe
dig.

Thomas

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 17-03-03 21:28

"Wayne" <joerlund@stofanet.dk> skrev i melding
> Hvordan opretter jeg en mail konto på min T65

Du må ha dataoverførsel i abonnementet ditt. Så skal du opprette en
datakonto på telefonen, i tillegg til WAP-kontoen. Du kan nemlig ikke bruke
WAP-kontoen til å lese e-post.

Du velger om du vil bruke GPRS eller "vanlig oppringing" til å lese
e-posten.

E-postkontoen setter du ellers opp på vanlig måte, som du ville gjort på en
PC.

Din leverandør har sikkert en detaljert oversikt over hvordan du setter opp
de ulike kontoene, som nevnt ovenfor..

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Wayne

Dato : 19-03-03 21:31

Jeg har Telia..

Skal jeg så bruge mit logon og password i opsætningen ?

Fra : Fischer

Dato : 20-03-03 08:31

> Jeg har Telia..
> Skal jeg så bruge mit logon og password i opsætningen ?

Hvilket internet-abonnement har du?

*Fischer