MS Windows
briani 27239
Fujitsu-Siemens 16mb Memorybird (W2K)
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-03-03 18:05

NG,

O/S: Windows 2000 Prof.

Jeg har et uløsligt problem . Jeg skal have en Fujitsu-Siemens 16mb
Memorybird til at virke på min Windows 2000.

Producenten siger, at den er "driverless" og W2K på den anden maskine i
hjemmet finder og installere den også UDEN problemer overhovedet.

Min PC med W2K finder den da også, men kræver drivers! Desværre findes de
drivers ikke da den som sagt er "driverless" ifølge hjemmesiden .

Jeg kan altså ikke få min memorybird til at virke da W2K kræver drivers -
der som sagt desværre ikke findes .

Hvad gør jeg?

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 17-03-03 20:40

Glenn Rasmussen skrev :
> [...]
> hjemmesiden .
>
> Jeg kan altså ikke få min memorybird til at virke da W2K kræver
> drivers - der som sagt desværre ikke findes .

Aner det ikke, men 128 MB modellen krævede ingen nye drivere hos mig. Den
installerede driverne i første hug og brugte dem efter få sekunder.
Har du installeret SP3 ? Måske er det løsningen - hardware genkendelse blev
væsentligt forbedret i SP2.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 17-03-03 23:51

Michael Lund Sørensen,

> Aner det ikke, men 128 MB modellen krævede ingen nye drivere hos mig. Den
> installerede driverne i første hug og brugte dem efter få sekunder.

Ja, sådan virker det også for mig ved alle andre installationer af W2K -
bare ikke på min egen ny-installeret maskine.

> Har du installeret SP3 ? Måske er det løsningen - hardware genkendelse
blev
> væsentligt forbedret i SP2.

Ja, jeg har samtlige service packs og updates inde. Det eneste jeg ikke har
inde fra Windows Update er WMP9 - den burde ikke have noget at sige?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-03-03 18:18

Glenn Rasmussen skrev :
> [...]
>
> Ja, jeg har samtlige service packs og updates inde. Det eneste jeg
> ikke har inde fra Windows Update er WMP9 - den burde ikke have noget

Windows Media Player ver 9 har ikke noget med sagen at gøre. Så kan jeg ikke
hjælpe dig, med andet end et lille råd - få USB porten tjekket! (Jeg har set
mange maskiner hvor ledningerne til porten i fronten er sat forkert på).

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 18-03-03 20:43

Michael Lund Sørensen,

> [...]
set
> mange maskiner hvor ledningerne til porten i fronten er sat forkert på).

Så er der nok ikke meget at gøre :(.

Har 6 USB stik og de virker alle sammen. Jeg har en CF-reader, et webcam og
min skærm koble til og de virker alle sammen i de forskellige stik.

Jeg har lige geninstalleret og før dette virkede det fint. Jeg må være meget
uheldig.

Fra : HT

Dato : 17-03-03 22:17

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> [...]
> drivers ikke da den som sagt er "driverless" ifølge hjemmesiden .
>
> Jeg kan altså ikke få min memorybird til at virke da W2K kræver drivers -

Prøv at søge efter driveren på din Windows CD. Måske har du valgt en lille
install. af din win2k, hvor der er sparet på driverne. Jeg aner det ikke!
Bare et gæt....

HT