udlands takst
Fra : mig

Dato : 17-03-03 17:46

Hejsa nogen der ved hvad det koster at sende og ringe til en mobil i scheiwz
... personen har swisscom og jeg har sonofon.

Mvh. Jacob

*Jeg mangler læreplads som datafagtekniker eller it-supporter, henvendelser
er meget velkommne*

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 17-03-03 18:09

Hej Jacob!

mig wrote:
> Hejsa nogen der ved hvad det koster at sende og ringe til en mobil i
> scheiwz .. personen har swisscom og jeg har sonofon.

Det kommer an på dit abonnement.

Samtaleprisen er kr. 3,50 + kr. x. (x ligger med Variant-abonnement mellem kr.
0,- (billig-zone) og kr. 2,- (trin 1)).

--
Rainer Schöbe (Germany)
using "E-Plus Professional Data GPRS/HSCSD" and "i-mode"

Fra : mig

Dato : 17-03-03 18:30

Jeg har variant, hvad er sms taksten på forhånd tak

--
Mvh. Jacob

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 17-03-03 18:39

Hej Jakob!

mig wrote:
> Jeg har variant, hvad er sms taksten på forhånd tak

Denne samme som "indlands"-sms.

Fra : mig

Dato : 18-03-03 18:39

> Denne samme som "indlands"-sms.

tak for det, det er utroligt at teleselvskaberne ikke prøver at tjene ekstra
på det

Mvh. Jacob

Fra : Steen Larsen/Rødovre

Dato : 18-03-03 20:09

ikke@oplyst.dk writes:

>tak for det, det er utroligt at teleselvskaberne ikke prøver at tjene
>ekstra
>på det
>
>Mvh. Jacob

Spørgmålet gik på Sonofon besked til udlandet. Så vidt jeg kan se, så
tager Telmore 2,50 kr ekstra for en sms til udlandet.
Hvilket selskab skal man forøvrigt vælge, hvis ens forbrug hovedsaglig
består af sms til udlandet?

Venlig hilsen
Steen

Fra : Thomas

Dato : 19-03-03 18:21

"Steen Larsen/Rødovre" <steen@enterpol.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
> tager Telmore 2,50 kr ekstra for en sms til udlandet.
> Hvilket selskab skal man forøvrigt vælge, hvis ens forbrug hovedsaglig

Jeg ville i hvert fald IKKE vælge Telia!
Ganske vist koster sms'er kun 25 øre, men du kan kun sende til de selskaber,
som de har aftaler med - og det er for mange landes vedkommende ikke særligt
mange.
Fx kan jeg ikke sende til mine venner i Kroatien og Slovenien.

Mvh
Thomas