Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camera køb
Fra : Katrine Precht

Dato : 17-03-03 16:45

Hej gruppe!

Jeg står og skal købe et digital camera. Findes der en hjemmeside i stil med
edbpriser.dk, hvor man kan kigge på de forskellige modeller, og hvor man kan
finde den bedste pris.

Venlig hilsen Rasmus

Fra : Lars [8210]

Dato : 17-03-03 17:02

Katrine Precht wrote:
> [...]
>
> Jeg står og skal købe et digital camera. Findes der en
hjemmeside i
> stil med edbpriser.dk, hvor man kan kigge på de

Hej Rasmus

Ikke en ordentlig i DK - bortset fra digitale kameraer.

Men det kan som regel heller ikke betale sig at købe i DK da
priserne er 25 -40 % højere end i resten af EU

Prøv

http://geizhals.cc/

eller

http://sconner.wifo.uni-mannheim.de/preisvergleich/index.htm
l ( husk l'et)

eller kik under Pris-sammenligning - der er en hel del - på
min hjemmeside

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Vibeke J

Dato : 17-03-03 18:59

> [...]
med
> edbpriser.dk, hvor man kan kigge på de forskellige modeller, og hvor man

Du er godt klar over at de også har digitalkameraer på edbpriser.dk ikke
(under hardware ->digital kamera)?

/Vibeke