stakkels freja
Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 17-03-03 15:45

Så har jeg været ved dyrlægen

Freja kom hjem med en gabende flæng i den ene armhule. Så turen gik til
dyrlægen flængen var vel 7 cm lang og fik fuld narkose 8 sting.
pecilinkut og smertestillende.
Hun har fået krave på og er meget ked at det

Der var noget med et alternativ til krave i nyhedsgruppen men jeg kan ikke
finde det, nogen der kan huske tittel og dato?

Mvh Tina og en meget sølle freja mis

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 17-03-03 15:59

> Der var noget med et alternativ til krave i nyhedsgruppen men jeg kan ikke
> finde det, nogen der kan huske tittel og dato?
>
> Mvh Tina og en meget sølle freja mis

Nååh... det var synd! Håber snart hun får det bedre...

Kan ikke huske titel eller dato på nævnte indlæg, men mener at alternativet
var en baby-bodystoking... Men det var vel kun til brug efter en
sterilisation??
Ved ikke om det kan dække et sår i armhulen?

God bedring!

/Mette

Fra : Bente Jepsen

Dato : 17-03-03 16:20

> Der var noget med et alternativ til krave i nyhedsgruppen men jeg kan ikke
> finde det, nogen der kan huske tittel og dato?
>
> Mvh Tina og en meget sølle freja mis

Hej Tina
Stakkels Freja, både flænge og krave.

Jeg kan huske det var Lisbeths Phumba. Kraven var en blå blød krave, som
kunne fåes fra Kruse. Du kan prøve at gå i på deres hjemmeside og finde den,
så kan din dyrlæge sikkert skaffe den hjem.

Mange hilsner
Bente

Fra : Denise

Dato : 17-03-03 16:50

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e75e7a4$0$29553$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> [...]
den,
> så kan din dyrlæge sikkert skaffe den hjem.

Hej
Ja det var under hjælp Phumba.
Du kan se Blonde lege fotomodel her www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=65
Og kraven kan bestilles gennem Kruuse
http://www.kruuse.com/asp/index.asp

søg på krave
forneden er den som engangskraven t/kat & små hunde, varenummer 273384

Hilsen Denise

Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 18-03-03 19:56

Tak for hjælpen. vi holder ud med den krave hun har de mente jeg kunne tage
den af efter 3 dage. Men jeg har haft den af et par gange i dag (under
opsyn) og det nyder hun først ryster hun sig som en hund så klør hun sig
grundigt hvor kraven sad, og så vasker hun sig over hele kroppen og så får
hun kraven på igen fordi hun så viser lidt interesse for operationsåret. Dog
syntes hun det værste er der hvor hun er barberet selve såret tager hun ikke
højtideligt Det er da også frækt sådan at barbere hende m,ens hun sover

Mvh Tina og freja der kan spinde igen

Fra : Denise

Dato : 18-03-03 20:06

"Tina Bach Nygaard" <tinab@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> højtideligt Det er da også frækt sådan at barbere hende m,ens hun

Godt det går fremad, for den hvide krave er da et torturinstrument, hvorimod
de kan lave alt med den blå på. Ja, tag den bare af engang imellem så hun
kan vaske sig og spise ordentligt, og sæt den på hvis hun bliver for
interesseret i at klø i såret.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 18-03-03 21:25

"Tina Bach Nygaard" <tinab@dsr.kvl.dk> wrote in

> Freja kom hjem med en gabende flæng i den ene armhule.

Puha stakkels Freja. Håber hun har det bedre nu, troda kraven.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer