Dafnier
Fra : Martin Sorensen

Dato : 17-03-03 14:29

Er der nogen som ved hvor vi finder de snå kræ (levende)?

Min kone skal bruge nogle til sit arbejde, og de er jo fremragende
fiskefoder.

Måske søerne i Rude Skov?

mvh

Martin

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-03-03 00:15

Martin Sorensen <santana.sorensen@FJERNESget2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e75cda3$0$4361$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
> Er der nogen som ved hvor vi finder de snå kræ (levende)?
>
> Min kone skal bruge nogle til sit arbejde, og de er jo fremragende
> fiskefoder.
>
> Måske søerne i Rude Skov?

Det er nok lige tidligt nok på sæsonen til dafnier.
De søer/vandhuller du skal lede efter dem i skal ikke være så store
at der er fisk i.

Carsten

Fra : Martin Sorensen

Dato : 18-03-03 09:25

> Det er nok lige tidligt nok på sæsonen til dafnier.
> De søer/vandhuller du skal lede efter dem i skal ikke være så store
> at der er fisk i.
>
> Carsten

Jeg regnede også med at det var lidt tidligt. Nogen ide om hvornår de dukker
op?

Der er jo masser af små vandhuller derude.

mvh

Martin

Fra : Carsten Gall

Dato : 18-03-03 11:55

Martin Sorensen <santana.sorensen@FJERNESget2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e76d7d3$0$29506$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...

> Jeg regnede også med at det var lidt tidligt. Nogen ide om hvornår de
dukker
> op?
>
> Der er jo masser af små vandhuller derude.

Det er svært at sige, for det kommer an på vandets temperatur.
Men giver jo mulighed for at komme ud i naturen indtil mange gange.

Det kunne jo være at der var en som kunne undvære en lille smule af en
Moria kultur,
det er varmtvands dafnier.

Carsten

Fra : Martin Sorensen

Dato : 18-03-03 15:00

> Det kunne jo være at der var en som kunne undvære en lille smule af en
> Moria kultur,
> det er varmtvands dafnier.
>

> Carsten

Det ville være meget populært, hvis der er nogen som læser med

/Martin

Fra : Esben Haabendal Soer~

Dato : 18-03-03 15:29

"Martin Sorensen" <santana.sorensen@FJERNESget2net.dk> writes:

> Det ville være meget populært, hvis der er nogen som læser med

Jeg kan godt undvære en Moina dafnie eller to. Men det er afhentning
i Aalborg, hvis der er nogen der er interesseret.

/Esben
--
I before E except after C. We live in a weird society!