MS Windows
briani 27239
afinstallation af virtuel hardware
Fra : Fly Christensen

Dato : 17-03-03 13:49

Davs!

Jeg har et problem med min Win98SE. Den insisterer på at installerer en
SCSI controller, som jeg ikke har. Den er sikekrt kommet på, da jeg
skulle have nogle filer fra et ZIP-drev, som havde brug for en logisk
SCSI controller, selvom jeg har en fysisk controller. Nu kan jeg ikke
komme af med den igen. Hver gang jeg sletter den, bliver den installeret
igen når windows genstartes. Nogle forslag?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-03-03 14:16

Fly Christensen skrev:

> [...]
>komme af med den igen. Hver gang jeg sletter den, bliver den installeret
>igen når windows genstartes. Nogle forslag?

Har du kikket i Enhedshåndtering og fjernet det der ser ud til at
bede om driveren?

--
Bertel

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-03-03 14:56

On Mon, 17 Mar 2003 14:16:05 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospamfor@lundhansen.dk> wrote:

>Har du kikket i Enhedshåndtering og fjernet det der ser ud til at
>bede om driveren?

Flere gange. Under næste start bliver den installeret igen. Tingesten
hedder ST3 MP 28 SCSI

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Sune Storgaard

Dato : 17-03-03 18:54

Fly Christensen 's insignificant opinion was stated in:
mrkb7vso2dso9ad1n439p2rjohm14tv1as@4ax.com

> Flere gange. Under næste start bliver den installeret igen. Tingesten
> hedder ST3 MP 28 SCSI

"Samme" skete for mig da jeg afinstallerede daemon-tools, som laver et
virtuelt cd drev. SCSI controlleren og drevet blev ved med at dukke op
selvom jeg havde afinstalleret softwaren, og efterfølgende fjernet dem
manuelt i enheds håndtering.

Løsningen for mig var at fjerne "plug'n'play bios extension" under
sytemenheder.

Jeg måtte ty så lavt som at læse manualen til d-tools for at få det løst,
kan være der står et eller andet i dokumentationen til dit software også?

--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-03-03 14:09

On Mon, 17 Mar 2003 18:54:09 +0100, "Sune Storgaard"
<speg-fjern@mail.dk> wrote:

> [...]
>virtuelt cd drev. SCSI controlleren og drevet blev ved med at dukke op
>selvom jeg havde afinstalleret softwaren, og efterfølgende fjernet dem

He, jeg har også haft daemon-tools på min computer! Måske er det den der
laver rav i den!

Fly

--
In space nobody will hear your cream