MS Windows
briani 27239
Mus nede ved opstart
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-03-03 13:26

Hejsa
Når jeg starter op så kommer den til skærmen med valg af profil. Men
musen vil ingenting!?
Hvis jeg rebooter så virker den fint. Nogen ide til hvad der kan være
galt?
WinXp, Mouseware 9.75 (Logitech optisk)

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 17-03-03 13:28

> WinXp, Mouseware 9.75 (Logitech optisk)

Kan du lige give os info om bundkort i stedet? Det ville hjælpe en del =)
Søg evt. efter lignende problemer i foraer det omhandler din mus eller dit
bundkort - sådanne finder du let gennem google, og også ofte via
fabrikanternes sider.

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-03-03 14:37

On Mon, 17 Mar 2003 13:28:03 +0100, "Trygleren [9000]"
<Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> wrote:

> [...]
>Søg evt. efter lignende problemer i foraer det omhandler din mus eller dit
>bundkort - sådanne finder du let gennem google, og også ofte via

Det er et A7V133.
Grunden til at jeg skriver her er at jeg mest hælder til at det er et
softwareproblem. Jeg har haft mobo i 4 år og aldrig oplevet det og har
ikke skiftet noget ud for nylig.

Morten
morten@bowman.dk