Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus Camedia C-730UZ
Fra : Vibeke J

Dato : 17-03-03 12:31

Hejsa,
kender nogen til subj. hurtighed til at tage billeder? Jeg fik i en butik at
vide at de nye Olympus kameraer ikke havde problemer med tiden. Er dette her
så et af de nye?

/Vibeke

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-03-03 12:49

"Vibeke J" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> vide at de nye Olympus kameraer ikke havde problemer med tiden. Er dette

Prøv kameraet i butikken.. Jeg vil vove at påstå, at hvis du ikke kan komme
til det, så er butikken ikke seriøs..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 17-03-03 14:12

> [...]
butik at
> vide at de nye Olympus kameraer ikke havde problemer med tiden. Er

Ja helt sikkert det kan vist ikke være mere nyt .. jeg har lige købt c
720eren her i januar måned og der er der i al fald ikke problemer med
tid så det er der garanteret heller ikke 730eren .. hejhils fra Ami

Fra : Alan Olsen

Dato : 17-03-03 15:05

Jeg har en C-730uz, hvad skulle problemet være.

Mvh Alan

Fra : Vibeke J

Dato : 17-03-03 18:58

> [...]
at
> vide at de nye Olympus kameraer ikke havde problemer med tiden. Er dette

Jaja - typpisk. Man går ned i butikken og har på forhånd bestemt hvad man
skal have og så ender man op med noget helt andet i posen :) Det blev til et
Canon PowerShot S50, og det virker ret lækkert indtil videre.

/Vibeke

Fra : KASO

Dato : 18-03-03 15:11

"Vibeke J" skrev d. 17-03-03 18:58 dette indlæg :
> [...]
til et
> Canon PowerShot S50, og det virker ret lækkert indtil videre.

He-he - ja det er jo hvad der kan ske

Tillykke med købet - jeg har selv "forgængeren" (S40), som jeg er
særdeles tilfreds med. Du får dog ikke de zoom-muligheder, der ligger i
730. Jeg skulle netop til at foreslå at vente på 750UZ - som 730 - blot
4Mpix - men så så jeg, at du havde handlet!

http://www.kandu.dk/

Fra : Vibeke J

Dato : 18-03-03 17:55

> [...]
> 730. Jeg skulle netop til at foreslå at vente på 750UZ - som 730 - blot
> 4Mpix - men så så jeg, at du havde handlet!

Tja det var faktisk også zoomen jeg gik efter, men jeg fik at vide at man
ikke ville kunne bruge det med mindre man brugte stativ. Så jeg "nøjedes"
bare med dette her. Som virker super indtil videre - bortset lige fra den
manglende driver.

/Vibeke