MS Windows
briani 27239
Nemt scanner prg.
Fra : bla

Dato : 17-03-03 11:39

Hvilket prg. bruger i ?

Det skal være et nemt scanner prg.

hvor man f.eks ligger et a4 papir i og klikker en gang , så scanner den og
printer
el. sender som mail el. fax

findes det ? hvis ja ! hvor kan det hentes ?

Fra : ha

Dato : 17-03-03 11:43

> findes det ?

Ja,

> hvis ja ! hvor kan det hentes ?

Nærmeste varehus eller edb-forretning.

mvh
ha

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-03-03 11:46

bla skrev:

>Hvilket prg. bruger i ?

Dem der fulgte med min scanner. De kan det du beskriver.

--
Bertel

Fra : bla

Dato : 17-03-03 11:57

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> wrote in message

> Dem der fulgte med min scanner. De kan det du beskriver.
>
> --
> Bertel

doh !?
hvad hedder det evt. ? - det der fulgte med din scanner virker det til min ?
og hvad hedder min ? det er et godt spørgsmål.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-03-03 14:04

bla skrev:

>hvad hedder det evt. ?

Mirascan og Copier.

>- det der fulgte med din scanner virker det til min ?

Aner det ikke.

>og hvad hedder min ? det er et godt spørgsmål.

Skal det forstås sådan at du ikke ved hvad den hedder?

Hvis du kender firmanavnet, så ring til dem eller se på nettet om
de har de nødvendige programmer. Jeg er ikke bekendt med om der
findes noget freeware for det følger altid med når man køber
apparatet (fra nyt). Det er lidt sjusket af sælger at han ikke
har giver dig dem med. Kan du ikke gå ham lidt på klingen?

--
Bertel

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-03-03 13:08

"bla" skrev i en meddelelse
> Hvilket prg. bruger i ?

Dem der fulgte med scanneren.....

> findes det ? hvis ja ! hvor kan det hentes ?

Det kan helt sikkert downloades fra producenten
af din scanners hjemmeside.

Jeg havde tidligere en Plustek og nu en Packard Bell - og
i begge tilfælde fulgte det med scanneren.

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : bla

Dato : 17-03-03 13:24

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> wrote in message

> [...]
> Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk
> Fjern NOSPAM ved mail - men newsindlæg bør besvares i gruppen.

ok. - men det fulgte ikke med , da den er købt brugt.

Fra : Per N

Dato : 17-03-03 13:44

On Mon, 17 Mar 2003 13:23:34 +0100, "bla" <bla@bla_.dk> wrote:

>ok. - men det fulgte ikke med , da den er købt brugt.

Så download det hos producenten.