/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
CBB Erhverv Nyt og godt??
Fra : junky jeff


Dato : 17-03-03 11:10

Nogen der har CBB Erhverv ? eller har noget erfaring med dette?
har nemelig tænk mig at skifte til CBB Erhverv da selskabet er billigere end
telmore.



JJ



 
 
Jonas Levring (17-03-2003)
Kommentar
Fra : Jonas Levring


Dato : 17-03-03 12:04

> Nogen der har CBB Erhverv ? eller har noget erfaring med dette?
> har nemelig tænk mig at skifte til CBB Erhverv da selskabet er billigere
end
> telmore.

Der lige et par ting du skal tænke op inden du hovedløst skifter selskab:

1) priserne hos CBB-E er ex. moms
2) bemærk det koster noget at skifte til deres erhvervs-afdeling
(sandsynligvis for at dække nogle omkostninger ved ny softwareudvikling)
3) en lille "hovedregning" har vist at du faktisk skal snakke for 995 (incl
moms) kr MERE end du gør nu, før det har tjent sig selv hjem (det burde også
være en overkommelig opgave hvis der tales meget på hvert nummer)
4) hvis du ikke snakker så meget, så skal du sende 39800 SMS'er mere (lidt
af en opgave)
5) eneste fordel jeg kan se mellem CBB og CBB-E er at du MÅSKE får noget
software med så du kan se forbrug for hvert nummer (men det kan man jo også
hos Telmore - med deres nummersamligns-ting) så hvis du ikke lige står og
mangler det software, så er alm CBB lige så god, da det er de samme priser

Der foreligger sikkert et par regnefejl :) - det skal ydermere lige siges at
jeg ikke har nogen som helst interesse i nogen af selskaberne

/Jonas Levring



Peter (26-03-2003)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 26-03-03 10:31

Hej

Så vidt jeg ved starter CBB Erhverv først starter op 1. april, så der
er nok ikke så mange der har erfaringer med det.

Men tilgengæld kan jeg sige at jeg er en meget tilfreds CBB
Mobil-kunde.
De har rigtig godt styr på det, og faktisk bliver deres kundeservice
bedre og bedre.

Så jeg er helt positiv overfor det.

Med venlig hilsen
Peter

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408598
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste