def. 5110 sælges
Fra : Martin Nielsen

Dato : 19-03-01 13:52

defekt Nokia 5110 sælges.

folk kan ikke høre hvad man siger i den (mikrofon??)

3 neste nye fronte Gul, rød og tyrkies.

Kom med et bud.

Venlig hilsen Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 19-03-01 13:58

"Martin Nielsen" <***m.nielsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> defekt Nokia 5110 sælges.

Når du nu godt ved, at dk.marked.privat.telefon.mobil findes
hvorfor holder du dig så ikke til den gruppe?

--
Mvh. Morten Fruergaard
'95 Nissan Patrol 2,8 TD GR 4x4 til salg

Fra : martin molich

Dato : 19-03-01 22:27

Hold nu op...

Det er sgu da okay at Martin lige giver besked om at den ret så fede telefon
sælges. Det er efter min mening i alles interesse at han får spredt sit
budskab.

Nå, men 1.300 kr. er budt, hvis du virkelig lover at den er defekt. Og at
det er en fed tyrkies farve. Ellers vil jeg ikke give en bønne!

-martin molich

Fra : PHK

Dato : 20-03-01 09:52

"martin molich" <martin@molich.com> skrev i en meddelelse
> [...]
telefon
> sælges. Det er efter min mening i alles interesse at han får spredt sit

Nej, det er absolut _ikke_ i orden. Der er oprettet en nyhedsgruppe til køb
og salg af mobiltelefoner, og derfor skal den bruges. Hvad vil du sige til
at få 25-100 købsalg annoncer her?

> Nå, men 1.300 kr. er budt, hvis du virkelig lover at den er defekt. Og at
> det er en fed tyrkies farve. Ellers vil jeg ikke give en bønne!

Byd i den rigtige gruppe. Så kort er den!

--
_
|_|

Fra : hi-tech

Dato : 31-03-01 17:20

hmmmm..... så ignorer da indlægget!
-Istedet for at bruge 5 min på at læse og svarer det!

Fra : PHK

Dato : 09-04-01 00:42

"hi-tech" <no-flames-ple@se.dk> skrev i en meddelelse

> hmmmm..... så ignorer da indlægget!
> -Istedet for at bruge 5 min på at læse og svarer det!

Nej fordi så _er_ der lige pludselig 25-100 indlæg med køb/salg

--
_
|_|