Wannasave
Fra : CarstenL

Dato : 15-03-01 23:56

Jeg har fået min gratis Nokia 3210 + brev om et telefonnummer, men mangler
stadig sim kort efter 6 uger. De svarer ikke på mine rykker-mails. Hvad gør
man, jeg skulle gerne nå at bruge telefonen inden det gratis abonnement
ophører.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-03-01 14:08

CarstenL skrev:

> [...]
>man, jeg skulle gerne nå at bruge telefonen inden det gratis abonnement

Jeg tror ikke dit abonnement starter før du har fået SIM-kortet.

Ellers kan du jo få den låst op, så du kan bruge den hos andre
operatører. Det kan jeg evt. gøre. Hvis det var noget, så send mig en
mail.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 19-03-01 17:02

CarstenL skrev:

> [...]
> man, jeg skulle gerne nå at bruge telefonen inden det gratis abonnement

Ja jeg sidder nu på 4 uge og venter på telefonen, skrev til dem sidste
uge, og fik af vide at telefonen nok skulle komme, når den engang kommer
så MÅ kortet da være låst op

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk