Grand-Bernhard
Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 16-03-03 23:23

Har overvejet at min næste hund måske skulle være en Grand Danois/ Skt.
Bernhard blanding.
Derfor: er der nogen herinde som enten selv "laver" disse dejligheder eller
kender nogen der avler dem!?
Helst sydsjælland-området + lolland/falster.

Hilsen Betina

Fra : Therese

Dato : 16-03-03 23:34

"Betina von Ahnen Thygesen" <betina@deskstar.dk> skrev
> Har overvejet at min næste hund måske skulle være en Grand Danois/ Skt.
> Bernhard blanding.

Vil den kombination ikke kunne give mange sjove/forskellige hvalpe? Jeg
tænker på, at racerne jo er så forskellige i kropsbygning, som de næsten kan
være.
Er der nogen, der har billeder af denne race, vil jeg i hvert fald gerne se
dem (Kan ikke se binære)

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 17-03-03 00:03

Davs

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> skrev i en meddelelse

Den gang vi gik til hvalpe træning med Nicki, var der faktisk en hund mixet
af disse to racer, skøn hund. Han lignede mest af alt en grand Danois, men
havde samme farve og aftegninger som en skt. bernhard.

Kender desværre ikke ejeren mere, så jeg kan ikke hjælpe dig med et billed.

mange hilsner fra

Bolette

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 17-03-03 00:14

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message
> [...]
kan
> være.
> Er der nogen, der har billeder af denne race, vil jeg i hvert fald gerne

Hej Therese

Min ekskæreste havde sådan en blanding og han var ret flot! Han lignede mest
en grand danois men havde bygningen efter bernharden. Han var lysegrå m
sorte pletter og hvide "sokker" på alle benene. Derudover var han enormt
skøn og derfor ville jeg gerne have en.
Har nogle billeder af ham da han var hvalp. Må se om jeg ikke kan få lagt
dem ind på min hjemmeside.

Hilsen Betina

Fra : skingur

Dato : 17-03-03 09:28

"Betina von Ahnen Thygesen" skrev d. 17-03-03 00:14 dette indlæg :
> Min ekskæreste havde sådan en blanding og han var ret flot!
-klip-

Det var da dejligt...hvis hans hund så også var pæn ka man da ikke ønske
sig mere!!!!

Undskyld! kunne bare ikke lade være

http://www.kandu.dk/

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 17-03-03 13:04

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> wrote in message
> -klip-
>
> Det var da dejligt...hvis hans hund så også var pæn ka man da ikke ønske
> sig mere!!!!
>
> Undskyld! kunne bare ikke lade være

> http://www.kandu.dk/

Ha Ha Ha :0) Kunne jeg have sagt mig selv *ss*
Må vist hellere prøve at skrive lidt mere præcist en anden gang *ss*

Hilsen Betina

Fra : tinabergen

Dato : 03-04-03 18:31

"Betina von Ahnen Thygesen" skrev d. 16-03-03 23:23 dette indlæg :
> [...]
eller
> kender nogen der avler dem!?
> Helst sydsjælland-området + lolland/falster.

Hej Betina.

Har du fundet denne mærklige blanding du ønskede dig?????
Jeg syntes at det er meget syndt at mixe forskellige racer med hinanden,
og især disse 2 store racer, jeg opdrætter selv grand danois og jeg ved
at disse store racer kan have hjerte fejl og blander du disse to racer
fordobler du risikoen.
ved venlig hilsen
tina bergen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-04-03 00:03

"tinabergen" <tinabergen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og især disse 2 store racer, jeg opdrætter selv grand danois og jeg ved
> at disse store racer kan have hjerte fejl og blander du disse to racer

Hej Tina

Ja Sct. Bernhard har en tendens til for små hjerter

M.V.H.....Benny..

Fra : René Løwenneck

Dato : 04-04-03 08:53

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja Sct. Bernhard har en tendens til for små hjerter

Se dog lyst på det. Så kan det jo kun blive en lille fejl )

René Løweneck
www.loweneck.dk
www.lowesite.dk