Kan man sende sin telefonbog til en comput~
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 16-03-03 22:41

Hej!

Jeg vil meget gerne overføre telefonbogen på mit sim-kort til min
computer. Er det muligt at sende hele telefonbogen fra telefonen via
email?

Hov, må hellere sige, at jeg har en Siemens C35.

Hvis det ikke kan lade sig gøre, er der så andre telefoner (helst ikke
meget over 1000kr.), der har sådan en funktion? Evt. via et USB-kabel?
Det vil også være en bonus, hvis telefon + kabel kunne bruges til at få
min dejlige bærbare Mac trådløst på internettet.

På forhånd mange tak for hjælpen, og god søndag (den times tid den varer
endnu.)

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-03 11:40

Mikkel Pagh wrote:
> Jeg vil meget gerne overføre telefonbogen på mit
> sim-kort til min computer. Er det muligt at sende hele
> telefonbogen fra telefonen via email?
> Hov, må hellere sige, at jeg har en Siemens C35.

Nej, men du kan gøre det på flere måder:
1. Købe en SIM kort læser.
2. Købe et datakabel (er ikke 100% sikker når
der er tale om en Siemens tlf).

> Hvis det ikke kan lade sig gøre, er der så andre telefoner
> (helst ikke meget over 1000kr.), der har sådan en funktion?

Jeg tror ikke man kan via email, men via infrarød kan
man.

> Evt. via et USB-kabel?

Ja, via SIM kort læser, men det hjælper bare ikke
hvis du har numre på telefonen også, så skal der
datakabel til.

> Det vil også være en bonus, hvis telefon + kabel kunne
> bruges til at få min dejlige bærbare Mac trådløst på
> internettet.

Jeg kender ikke Mac, men mon ikke det er muligt
(med en anden tlf selvfølgelig).
Der er sikkert bedre telefoner til den slags, men en
Nokia 5210 har både modem og infrafød:
http://mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=5210

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-03 11:42

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Jeg tror ikke man kan via email, men via infrarød kan
> man.

Find telefoner her:
http://www.hallo.dk/cfml/index.cfm?show=mobiltelefoner/mobiltelefonerudv.cfm
og
http://www.esato.com/phones/findphone.php
- Er dog ikke fuldt opdateret!

Priser kan ses på www.mobilpriser.dk

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 17-03-03 22:29

Hej Mikael

Tak for dit svar.

In article <3e75a5e1$0$144$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Mikael Nørrelund Andersen <noerrelund@pc.dk> wrote:

> Nej, men du kan gøre det på flere måder:
> 1. Købe en SIM kort læser.
> 2. Købe et datakabel (er ikke 100% sikker når
> der er tale om en Siemens tlf).

Jeg har fundet ud af, at der er modem i min C35i, så løsningen bliver
vist at jeg køber et USB-datakabel.

Det kan fås til omkring 100kr. + forsendelse på ebay.de. De priser jeg
har set på kabler i Danmark har været på omkring 500kr. - kan det
virkelig passe?

Venlig hilsen Mikkel