Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Silverfast til Nikon LS2000
Fra : Peter Andersen

Dato : 16-03-03 22:20

Jeg har en gammel version af Silverfast til min LS2000, som det ikke er
lykkedes mig at få til at virke. Så fik jeg fat i en version 5.2 på nettet,
men den understøtter kun min Umax scanner og ikke LS2000 scanneren.

Er der nogen der kan hjælpe med en Silverfast, eller bare en update eller
noget?

vh. Peter

Fra : Lars [8210]

Dato : 17-03-03 00:09

Peter Andersen wrote:
> [...]
ikke LS2000
> scanneren.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med en Silverfast, eller bare

Hej Peter

Jeg har en LS-1000'er - og der fulgte en Silverfast Plugin
v3.6.0 med til Photoshop v5.5, da jeg i sin tid købte den.

Jeg tror at den skal være speciel lavet til skanneren.

Så hvis den ikke virker - prøv at kikke på /kontakte

http://www.silverfast.dk/

eller

http://www.silverfast.de/

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Peter Andersen

Dato : 17-03-03 14:28

Lars [8210] wrote:
> [...]
>
> Jeg tror at den skal være speciel lavet til skanneren.
>
> Så hvis den ikke virker - prøv at kikke på /kontakte

Jeg kommer af med 1300kr for en opgradering.... det er lige voldsomt nok....

Peter