Erfaringer med Hestenæse
Fra : Jonas Levring

Dato : 16-03-03 21:53

Hejsa

er der nogen af jer herinde der har nogen som helst form for erfaring med
Eretmodus Cyanostictus - også kaldet Hestenæse-cichlider ??

De syntes næsten umulige at opdrive nogen steder, men ikke desto mindre
virker de ret interessante. Hvis det engang lykkes mig at finde nogen, så
ville de blive skiftet ud med mine N. Leleupi (3 stk) og/eller N. Bricardi
(1 par) - De vil så komme til at gå sammen med nogle Similis og Brevis. Er
der nogen der har erfaringer med hvormange man bør holde sammen ?

/Jonas Levring

Fra : Carsten Gall

Dato : 16-03-03 22:31

Jonas Levring <jonas@slet_dette_levring.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b52nq5$vt5$1@eising.k-net.dk...
> [...]
> (1 par) - De vil så komme til at gå sammen med nogle Similis og Brevis. Er
> der nogen der har erfaringer med hvormange man bør holde sammen ?

Jeg havde dem for en hulens masse år siden, både den du nævner og en af
de andre.
De er meget sjove at have og så holder de sammen i par gennem årene.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men Ciklidecentret i Vallensbæk,
har da haft dem
tidligere.

Carsten