Hvordan styrer jeg A: med CSS styles......~
Fra : J

Dato : 16-03-01 09:23

Hej

Jeg vil gerne ha' at mine links skifter fra blå til rød når musen er over
linket (HOVER) men at den skifter tilbage til blå når musen fjernes men også
når linket HAR været besøgt.
Men hvis jeg sætter VISITED til blå vil HOVER farven ikke virke, og linket
forbliver blå lige meget hvad der sker.

Er der nogen der har et foreslag?

På forhånd tak.

Kh. Jes

A:LINK {
color : Blue;
text-decoration : underline;
}

A:HOVER {
color : Red;
text-decoration : underline;
}

A:ACTIVE {
color : Blue;
text-decoration : none;
}

A:VISITED {
color : Blue;
text-decoration : underline;
}

--
Learn the rules so you know how to break them properly
- Dalai Lama

Fra : Claus Pryds

Dato : 19-03-01 21:06

J <davinci@mail.tele.dk> skrev i en news:98sifg$9uq$1@tnews.inet.tele.dk...
> [...]
> }
>
> --
> Learn the rules so you know how to break them properly

Jeg tror at dit problem er rækkefølgen af dine link erklæringer.
Den korrekte rækkefølge ser sådan ud :

A:link
A:visited
A:hover