køb af bios
Fra : Torben larsen

Dato : 16-03-03 20:25

Jeg har busted bios'en på mit pc-chips 810lmr og skal have en ny chip incl.
brænding. har fundet en tysker, der laver sådanne ting, men det er
besværligt med betaling i euro osv. er der nogen der kender til nogen i DK,
der sælger eeproms og brænder dem. Tyskeren ville have 14 euro for en
komplet chip, så det er jo billigere end at købe et nyt bund kort

på forhånd tak for hjælpen

Torben

Fra : Bent Grin

Dato : 16-03-03 21:30

"Torben larsen" <Torbenlarsen@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har busted bios'en på mit pc-chips 810lmr

Hehe.

> [...]
> der sælger eeproms og brænder dem. Tyskeren ville have 14 euro for en
> komplet chip, så det er jo billigere end at købe et nyt bund kort

Jeg var ude for det samme som dig. Ødelagde også en bios. Jeg brugte
http://www.badflash.com/ . De tager imod Visa/MC mv. Det fungerede perfekt
og jeg modtog den nye bios to-tre dage efter. De kontaktede mig endda fordi
jeg havde angivet at jeg ville have den nyeste biosversion. Denne var
imidlertidig ret ustabil hvorfor de anbefalede at tage den næst-nyeste.

Just my two cents.

Bent