Så skal vi snart flytte :o)
Fra : Trine A.

Dato : 16-03-03 19:12

Ja så blev det sørme vores tur *ss*

Jeg har netop solgt min 1-værelses lejlighed i Rødovre ....Juuubiii. Senest
d. 1. april flytter vi (Luna, Bastian, Thomas og jeg) ind i en 3-værelses
lejlighed på 71 kvm med have i Greve.

Jeg glæder mig som et lille barn til at mine to mislinger får deres
gulv-loft kattetræ op igen (de har indtil videre måtte nøjes med et
almindeligt kattetræ til væggen) Specielt tror jeg at Bastian vil få meget
glæde af det. Han er jo som killinger/ungkatte er flest, han er nemlig ALLE
vegne *gg* Jeg har længe haft dårlig samvittighed overfor ham. Luna er nem
nok....hun trisser bare rundt og behøver ikke kæmpearealer at udfolde sig på
(bare hun har sin mor, ja så er hun glad , men Basse....ak ja...mit lille
hjertebarn, den lille pestilens, microhæmoriden, det bette kræ.....han ville
uden tvivl elske en firlænget bondegård *gg*
En firlænget gård bliver det så ikke lige til.....men vi glæder os meget
alligevel

Hilsen
Trine (og to 2 kræ der intet aner om den nye residens)

Fra : Birgitte

Dato : 16-03-03 19:18

"Trine A." <ta@kirstein.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Senest
> d. 1. april flytter vi (Luna, Bastian, Thomas og jeg) ind i en 3-værelses

Ihh hvor lyder det skønt, bare det at få mere plads at tumle på, gør at
flytterodet ikke gør så meget

> [...]

> uden tvivl elske en firlænget bondegård *gg*

> En firlænget gård bliver det så ikke lige til.....men vi glæder os meget

Nåhh ja bondegård og bondegård... kattene får da flere længer vægge de kan
boltre sig på hvis du sætter et par hylder op *S*

Et stort tillykke fra os fra Bondegården i Låsby
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Trine A.

Dato : 16-03-03 19:38

"Birgitte" skrev

> Nåhh ja bondegård og bondegård... kattene får da flere længer vægge de kan
> boltre sig på hvis du sætter et par hylder op *S*

Hej Birgitte

Ja det er jo lige det...Bastian har ikke rigtigt fundet ud af at der _ikke_
er hylder på væggene her i Rødovre...men det gør skam ikke noget, man kan da
sagtens løbe på dem alligevel

Jeg har forresten i længere tid gået og præpereret kæresten for at få en
coonie.....jeg har måtte love ham at hvis jeg får en coonie, så får han en
Newf

> Et stort tillykke fra os fra Bondegården i Låsby
> Birgitte
> www.truetrust.dk

Hilsen
Trine (hvis største ønske _stadig_ er en bondegård, så hun udover Bastian og
Luna, kan få sig en Coonie, en Rag, en Birma, en Burmeser, en Orientaler, en
Skovmis, en Manx, en Siameser og en..og en....og endnu en....og så liiige en
af....*lol*)