MS Windows
briani 27239
USB memmory stick til W98 SE
Fra : Valle

Dato : 16-03-03 18:48

Hej

En der kan hjælpe mig med at få min bærbare IBM T21 med W98 SE til at se når
jeg sætter en memmory stick i USB porten, den kan ikke finde en driver ??

Jack Vallentin - Juelsminde.

Fra : Quibbler

Dato : 16-03-03 19:44

> [...]
> jeg sætter en memmory stick i USB porten, den kan ikke finde en driver ??
>
>hvilken memory stick er der tale om, producent og typenummer?
jeg har haft tre forskellige og til dem alle fulgte der en driver cd med.
har du prøvet producenten og forhandlerens hjemmesider?

Michael

Fra : Valle

Dato : 16-03-03 22:31

> jeg har haft tre forskellige og til dem alle fulgte der en driver cd med.
> har du prøvet producenten og forhandlerens hjemmesider?
>
> Michael

Det er en reklame gave fra Dell, den er på 64 Mb, og jeg kan ikke finde en
driver på deres hjemmeside.
Kender ikke mærket, udover at der står Smart model no sm9flau

Jack

Fra : Leif Pedersen

Dato : 16-03-03 19:51

Alle memmory stick i windows 98/98se kræver en driver.
Den driver skulle gerne fylde med sammen med køb af den.Har selv en wmg 64
mb og fuldte der en skive med en driver til og der skulle jeg selv angive
filens placering hvor efter den siger der er fundet en USB FLSH disk og der
og så oprettet et IKKE PERMANENT DREV E: .
Afhænger selv følgelig af hvormange hardiske der sider og de er delt. Inde
ved mig er et drev f: da jeg har to hardiske i plus en brænder
Håber du får det til at virke.

Hilsen
Anders

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-03-03 19:49

Valle skrev:

>En der kan hjælpe mig med at få min bærbare IBM T21 med W98 SE til at se når
>jeg sætter en memmory stick i USB porten, den kan ikke finde en driver ??

Find en driver til den. Den skal leveres udefra. Fulgte der ikke
en med?

--
Bertel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-03-03 03:17

Prøv med denne driver. Den er temmelig generel.
http://211.20.57.186/Driver/HandyDrive/win98.zip

Installer kun driveren og ikke det andet der er med.