Hitman 2 lav lyd
Fra : karsten nilsson

Dato : 16-03-03 17:35

Hej er der nogen der kan forklare mig hvorfor lyden er så lav i dette spil.
Også selv om man har sat det på maximum og musikken på minimum.
Nogen måde hvorpå man kan løse dette problem.

Hilsen Nilsson

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 27-03-03 18:51

Du skal spille uden 3D-lyd i spillet (slå det fra inde i spillet) så sku det
hjælp - det gjorde det ved mig.
-Niels-

Fra : karsten nilsson

Dato : 27-03-03 22:24

Slå fra inde i spillet hvordan.

Hilsen Karsten

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 28-04-03 18:30

lade være med at spille med eax ! det kan slås fra setup'en til spillet -
altså den menu man kalder frem FØR spillet starter !(men mener også man kan
inde i spillet under lyd !)

Fra : karsten nilsson

Dato : 29-03-03 18:02

Hej der blev skrevet slå det fra inde i spillet.
Er det der hvor der står 3d render for det kan jeg ikke komme til at ændre,
og det ser ud som om det står til minimum.
Eller hvorledes ellers.
Hilsen Nilsson