Vores nye mis
Fra : Gitte S. Eriksen & C~

Dato : 16-03-03 16:56

Hejsa

Havde jo flere gange tidligere kigget på en blåcreme hun, men vi har bare
ikke kunne bestemme os
Det har vi så gjordt nu og hun kan ses her
http://www.sacala.dk/mykeneside.htm , hun kommer hjem på onsdag så det er vi
meget spændt på.

Vi havde jo snakket om det tidligere og da Nicole og Duchess var kommet i
nye hjem og der var kommet noget ro i katteflokken her, mente vi at så ville
vi slå til, så er spændt på det, da vi jo har Hope efter samme far og næsten
samme alder, så der skal nok komme liv i huset om ikke andet så når de små
begynder at løbe rundt også

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Tilsalg
www.sacala.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 16-03-03 17:59

Hold da op - jeg kender ikke nogen, der får nye katte så tit som dig
Hvordan får du dog råd?

Mvh. Else (der i hvert fald ikke får råd til en ny avlskat før om et år, ak
ja.)

"Gitte S. Eriksen & Claus Jensen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3e749e9d$0$42662$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-03-03 18:18

Hejsa Else

Tja, der er så mange andre ting jeg ikke priotere højt, så som at komme i
byen og sådan

Ja, vi har da sidste år og i år fået nogen stykker må jeg indrømme, men også
kommet af med 3, så det går vist lige op sådan ca. da *S*

Det bliver da spændene at se hvad mis du til den tid så får.

Fra : skingur

Dato : 16-03-03 18:49

hej gitte...sikke nogle smukke katte, I har. Tør man spørge, hvad
F-killingerne koster? (Fabio el. Freya) Jeg har sikkert ikke råd, men
ih! hvor er/bliver de kønne!
De ville klæde Yatzi og Gizmo..og såmænd også gravhunden!
Kh, Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-03-03 18:57

Hejsa

Jo det må du da gerne spørge efter , men vil du så ikke være sød at sende
en mail til mig privat istedet for

Da jeg så kan fortælle lidt mere om hver enkelt killing også og evt. hvis du
skulle være interesseret sende lidt flere billeder af dem.

dk.sacala@mail.dk

Fra : Trine A.

Dato : 16-03-03 20:01

> [...]
>
> MVH
> Gitte
> DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Tilsalg

Hej Gitte

Stort tillykke med hende...hun _er_ vel nok nuser!!
Jeg var lige inde og snuse på din hjemmeside....og jeg kan se at du har
brugt Dansbjergs hanner et par gange, hvilket jeg godt kan forstå
Nu kommer der så et dumt spørgsmål *gg*. Jeg kan se at deres ene hankat
Felix, er købt hos jer.....Har i selv "lavet" ham?? Kan man bevist avle
efter blå øjne?? Såvidt jeg kan se, er han efter Dansbjergs Logan og
Klarborgs Pusilla...men ingen af de to har da blå øjne??

Hilsen
Trine (der ihærdigt forsøger at skjule sin fascinatioan af Felix *gg*)