Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon f-70
Fra : Jacob Lyster

Dato : 16-03-03 15:25

Davs alle

Jeg har fået tilbudt subj. hvor meget skal det koste når det er brugt,
jeg er kun interesseret i selve huset.
Jeg ved intet om stand, alder, mm.
Nyt f-75 hus koster i tyskland ca. 2100 kr
--
Med Venlig Hilsen
Lysters Hjemmeservice

Fra : Lars [8210]

Dato : 16-03-03 15:46

Jacob Lyster wrote:
> [...]
> jeg er kun interesseret i selve huset.
> Jeg ved intet om stand, alder, mm.
> Nyt f-75 hus koster i tyskland ca. 2100 kr

Hej

brugtpriser kan slås op to steder:

http://www.fotomagazin.de/Frames_Fomag02.htm

eller

http://photographica-world.de/ ( vælg KAMERAPREISE )

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Bjorn Pedersen

Dato : 16-03-03 17:06

Jacob Lyster <mail@lysters.dk> wrote:
[...]

F75 er en oppfølger til F65, F80 er oppfølgeren til F70. Skal du
sammenligne nypris/bruktpris, bør du sammenligne disse to. Det er dog slik
at det er en god del forskjeller mellom F70 og F80, så de er ikke direkte
sammenlignbare. En viktig forskjell mellom F70 og F80 er at lysmåleren på
F70 fungerer med manuell-fokus-optikk.

-Bjørn
Bjørn Pedersen
Email: bp@omegav.ntnu.no