MS Windows
briani 27239
hvad betyder denne fejlmeddelse:
Fra : michael bennati scho~

Dato : 16-03-03 15:23

Min computer crasher, når jeg laver Ramkrævende rutiner i photoshop. Ved
genstart får jeg den sædvanlige; systemet er genoprettet efter en alvorlig
fejl. Logfilen viser da følgende:

C:\WINDOWS\Minidump\Mini031603-01.dmp
C:\DOCUME~1\Ejer\LOKALE~1\Temp\WER1D.tmp.dir00\sysdata.xmL

Hvad i alverden betyder det?? nogen der kan hjælpe??

jeg vedlægger lige en samlet beskrivelse af mit problem, og løsningsforsøg:
Når jeg arbejder i Photoshop 7.01 dk
> Jeg kan lave uskarp maskning på baggrunden (billedet) men ikke på en kopi
af
> baggrunden (nyt lag). Når jeg laver forsøger på en uskarp maskning af
> baggrundskopien, så crasher computeren og jeg skal genstarte.
> Det sker kun, hvis billedfilen er stor (1-5mb), men ikke, hvis det er en
> meget lille billedfil.
Også andre Ramkrævende rutiner i Photoshop kan få
den
> til at gå ned. Og det er ikke mangel på Ram der forårsager crashet, da jeg
> har over 300mb ledig Ram på det tidspunkt den går ned. Jeg har prøvet alt:
> opdateret bios, formatteret HD og geninstalleret XP, byttet rundt på og
> skiftevist fjernet den ene og den anden RAmklods (2*256mb DDR ram), så
inden
jeg køber et nyt bundkort, Ram og strømforsyning, vil jeg lige høre om
denne logfil fra Microsoft kan lokalisere hvor problemet er.
Nogen der kan hjælpe??

Mvh Michael

Fra : Madsen

Dato : 16-03-03 15:40

michael bennati schou skrev:

> C:\WINDOWS\Minidump\Mini031603-01.dmp
> C:\DOCUME~1\Ejer\LOKALE~1\Temp\WER1D.tmp.dir00\sysdata.xmL
>
> Hvad i alverden betyder det??

Det betyder at Windows har gemt en dumpfil i C:\WINDOWS\Minidump og
har samtidig gemt en sysdata.xml i din temp-mappe som dog som regel
forsvinder lige så snart man lukker vinduet som fortæller at der er
blevet oprettet et dump. Indholdet af dumpfilen kan du næppe få ret
meget ud af, men MS kan måske hvis du sender den til dem.

Prøv Start > Kør: eventvwr.msc
Kig under Program eller måske System. Her står der måske hvad der
gik galt.

Hvis du gerne vil se indholdet af dumpfilen så prøv:
<http://support.microsoft.com/?kbid=314084>.

Madsen.