Asus P4 845PE/L/SATA/GD ?
Fra : freaked

Dato : 16-03-03 13:13

Hej alle!
Er dette et godt køb til min 2,4ghz 533 intel P4? eller er der andre
bedre/gode bud?. Jeg har godt nok kun PC2100 ram (1 stk 512mb og 2 stk 256
mb), men dette er vel stadig ok?

Jeg havde da også tænke på MSI eller INTEL systemboard, men har altid haft
vildt gode erfaringer med ASUS

PFT

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 16-03-03 13:37

> Er dette et godt køb til min 2,4ghz 533 intel P4? eller er der andre
> bedre/gode bud?. Jeg har godt nok kun PC2100 ram (1 stk 512mb og 2 stk 256
> mb), men dette er vel stadig ok?

Nu sidder jeg her selv på et Asus P4G8X Deluxe og synes ærligt talt det
ville være synd at gå glip af Dual Channel ram i forbindelse med et nyt
bundkort. Selvfølgelig, hvis du ikke har/kan skaffe to ens stænger ram, så
er det ligegyldigt, men det er nu ret fedt at se at rammene er så hurtige i
forhold til almindelige DDR ram. Jeg kører Apacer PC2700 med 172MHz lige nu
og der er ikke noget der brokker sig, hverken bundkortet eller rammen.

Fra : MaRk

Dato : 16-03-03 17:19

Hej

Har selv bygget et par pcer med dette bundkort og bygger endnu en med det i
næste uge.

Med andre ord, ja jeg synes det fungere ganske udemærket ikke så meget bøvl,
godt muligheder.

Måske er den lidt kedeligt at se på, men hvis du kan leve med at farven på
det ikke er den mest spændene så er det et godt køb. Har haft bygget en pc
med et MSI 848MAX det var der lidt bøvl med, den var ikke så glad for at den
selv skulle finde ud af fsb.

Mvh
Mark

Fra : Js

Dato : 16-03-03 23:36

Hej

Har lige bygget en med MSI 845PE Max2 FISR ingen problemmer og så har den
alt hvad hjertet begær nem at overcloke ( lige en bemærkning så er den
indbygget netkort en intel )osv.

Min egen er MSI 845 ARU. har jeg heller ingen problemmer med også nem at
overcloke.

Der er jo også Gigabyte laver også nogle gode bundkort men er lidt dyre end
andre.

Mvh. Js

Fra : freaked

Dato : 18-03-03 20:40

Hej igen!

Jeg har efter flere overvejelser besluttet at købe et Asus P4G8X-Deluxe
board!. Jeg mener måske det er lidt bedre fremtidssikret??...!!!

tak for jeres svar!