Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PhotoCD Software
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 16-03-03 12:55

Hej

Nogen gode forslag til, hvilket program man skal bruge til fremstilling af
en Kodak PhotoCD??

/Finn

Fra : Madsen

Dato : 16-03-03 13:46

Finn Stampe Mikkelsen skrev:

> Nogen gode forslag til, hvilket program man skal bruge til
> fremstilling af en Kodak PhotoCD??

Du kan mig bekendt ikke selv lave en Kodak PhotoCD.
I <news:dk.edb.grafik> har der kørt rygter om at programmet Graphic
Converter, som tilsyneladende kun kan skaffes til Macintosh, kan
gemme i *.pcd-formatet som er det format der bliver brugt på Kodak
PhotoCD'er, men jeg tvivler alligevel stadig på at man med det
program kan lave en cd så den fungerer som en rigtig Kodak PhotoCD.

Læs evt.: <news:fti75v46t5qrcbpj62l4sdqgc2sels6qt1@4ax.com> og en
forklaring på hvad Kodak PhotoCD er her:
<http://www.kodak.com/global/en/service/faqs/faq1001.shtml?id=0.3.8.34.19.8.5&lc=en>

Madsen.