MS Windows
briani 27239
Hvad hedder filen, der starter Outlooks ny~
Fra : LaC

Dato : 16-03-03 13:00

Hej.

Jeg ville så gerne have en genvej på mit skrivebord, til outlooks
nyhedslæser, sådan at jeg ikke altid skal ind at starte Outlook op for ad
omveje at komme til nyhedslæseren.
Hvad hedder den fil jeg skal lave genvejen til?

Venligst
Lars Christensen

Fra : Madsen

Dato : 16-03-03 13:50

LaC skrev:

> Jeg ville så gerne have en genvej på mit skrivebord, til outlooks
> nyhedslæser, sådan at jeg ikke altid skal ind at starte Outlook op
> for ad omveje at komme til nyhedslæseren.

Outlooks nyhedslæser hedder normalt Outlook Express og den ligger
nede i Quickstart eller hurtigstart på dansk. Hvis den ikke gør det
hos dig så søg efter filen msimn.exe.

Madsen.

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 16-03-03 23:34

"LaC" <lac@TAGDETTEBORTfanonet.dk> skrev i melding
> [...]
> omveje at komme til nyhedslæseren.
> Hvad hedder den fil jeg skal lave genvejen til?

Høyreklikk på OE snarveien, velg egenskaper og tilføy outnews. husk et
mellomrom.
"C:\Programfiler\Outlook Express\msimn.exe" outnews

--
Hilsen Thore Øivind Snipstad

Fra : LaC

Dato : 17-03-03 07:40

> Høyreklikk på OE snarveien, velg egenskaper og tilføy outnews. husk et
> mellomrom.
> "C:\Programfiler\Outlook Express\msimn.exe" /outnews

Tusind tak. Nu virker det.

Lars Christensen