Audition (Odishon) vs. Mulholland Dr. (mås~
Fra : Morbid Angel

Dato : 16-03-03 11:50

Nu har jeg set begge film her igår og jeg syntes at Audition var
bedst, men det slog mig at disse to film ligner hinanden meget på
måden den var filmet , der mener jeg drømmesekvenserne.
Det kan være at jeg måske så en "strange" film for meget igår og roder
dem lidt sammen, men jeg syntes at der går lidt meget Lynch i Takashi
Miike eller er det omvendt?
Mulholland Dr. skal nok ses et par gange før man får det hele med ,
jeg er stadig i vildrede over hvad som var drøm og hvad som var
virkeligt eller var det virkeligt og film?.
Begge film er anbefalelsesværdige, dog skal man nok ikke se dem lige
efter hinanden.

mvh

MA

Fra : Per

Dato : 17-03-03 11:30

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> virkeligt eller var det virkeligt og film?.
> Begge film er anbefalelsesværdige, dog skal man nok ikke se dem lige

Jeg syntes begge film var temmelig lange og kedelige.

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-03-03 14:25

On Mon, 17 Mar 2003 11:30:18 +0100, "Per" <pzk@crayon.dk> wrote:

Nu mistede jeg tidsfornemmelsen i Mulholland Dr. da jeg var blændet af
skæve vinkler, dyster lyd og closeups. :)

mvh

MA

Fra : Kasper Bang

Dato : 18-03-03 17:26

Morbid Angel wrote:
> Nu mistede jeg tidsfornemmelsen i Mulholland Dr. da jeg var blændet af
> skæve vinkler, dyster lyd og closeups. :)

Det tror jeg, de fleste gjorde. Men hvis man én gang har besluttet sig
for, at "ham der Lynch er altså bare for mærkelig", så er det
selvfølgelig svært at engagere sig i fortællingen. Men uf, for en
filmoplevelse, man så går glip af...

MVH/Kasper Bang

Fra : Kasper Bang

Dato : 17-03-03 11:22

Morbid Angel wrote:
> Mulholland Dr. skal nok ses et par gange før man får det hele med ,
> jeg er stadig i vildrede over hvad som var drøm og hvad som var
> virkeligt eller var det virkeligt og film?.

Hvis du vil have lidt hjælp:
http://archive.salon.com/ent/movies/feature/2001/10/23/mulholland_drive_analysis/

MVH/Kasper Bang