Søndagsbørn....
Fra : dannebrog

Dato : 16-03-03 11:00

Hej alle sammen!

Så blev spændingen udløst; min kære medkone, S*Djäknens Blue Pearle (kaldet
Perle - nu måske Perlemor...), nedkom i nat.... Kl. 1 i nat lagde hun sig på
tæppet i døråbningen mellem stuerne og piv jammerligt på en helt ny måde.
Vandet gik - og så var det NU. Hun blev dog graftet ovenpå, lagde sig på
sengen, og veerne gik i gang. - Har jeg fået fortalt - vi mænd (jeg er 11
måneder gammel) er jo forment adgang.

Der var ca. 20 min. mellem killingerne, og der kom syv, jeps SYV, og de
vejede mellem 68 og 98 gram; alle er sunde og flotte.

Moder og børn har det godt. - Udenfor min rækkevidde. - Her er stille nede i
stuerne; så jeg kan sove glæden ud - og kamp om maden er der heller ikke
mere. Det HAR da sine fordele.

Mine mennesker opgav at fotografere efter de første tre var kommet.

Hvordan skal de nu holde styr på, hvem der er hvem, når de nu er næsten ens,
indenfor to grupper dog... ?

De siger, de lagde mærke til, at hun fik to killinger ad gangen, før der kom
en moderkage.... Mærkeligt.

Perle har forøvrigt ti brystvorter; de to er forskudt i forhold til de
almindeligt afsatte, men de to ekstra erstatter de to, som de er afsat ved.
Nå, men bare der er en vorte til hver af mine børn.

Grazilia, som fødte d. 07.03. blev træt af Perles killingers piben, og hun
ville flytte sine egne børn, der nu er 'store' (i forhold til Perles i al
fald - Grazilias vejer nu over 200 gram hver - over en fordobling på 9
dage), så de måtte sætte hendes 'hule' ind i gæsteværelset.

Ved madskålene er der dog gang i ammestuesnakken....

Hilsen fra

De syv nye, Archiminos, Anatöle, Arabella, Blue Pearl og grandtante Kiba

og den stolte fader
Johnny Depp

med ført Pote / Morten og Ulrich

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Elwarth

Dato : 16-03-03 11:53

> [...]

> Der var ca. 20 min. mellem killingerne, og der kom syv, jeps SYV, og de
> vejede mellem 68 og 98 gram; alle er sunde og flotte.

Hej Morten & Ulrich.
Endnu en gang til lykke med familieforøgelsen, sikken en masse killinger I
har nu

Venligst
Dorthe

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-03-03 12:42

"dannebrog" <dannebrog@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse

> Der var ca. 20 min. mellem killingerne, og der kom syv, jeps SYV, og de
> vejede mellem 68 og 98 gram; alle er sunde og flotte.

Wow ! Har I killinger nok nu Mange gange tillykke
med alle børnene. Jeg føler med jeres gardiner ect. om en
6-8 ugers tid

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Trine Piltoft

Dato : 16-03-03 12:39

Det var ellers et flot stort kuld!!! Tillykke med dem

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 16-03-03 12:44

"dannebrog" <dannebrog@dk-yeoman.dk> wrote in

> Ved madskålene er der dog gang i ammestuesnakken....

Hihi, sikke der dog er liv og glade dage hjemme hos jer.

Tillykke med endnu en familieforøgelse

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Charlotte Henriksen

Dato : 16-03-03 19:01

ÅÅÅÅÅÅ, jeg får snart abstinenser. Utrolig så hurtigt man glæder sig til det
næste kuld. Jessies killing flyttede hjemmefra 1 feb, og Ripley skal først
have "bimsebørn" sidst i april. Jeg glæder mig sådan. Tillykke med alle de
små, og nyd de næste dage. Det bliver de eneste rolige I får i 12 uger. hi
hi

Charlotte
www.sechercat.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 17-03-03 06:28

"dannebrog" <dannebrog@dk-yeoman.dk> writes:

> Hej alle sammen!

Hej Johnny D.

> [...]
> sengen, og veerne gik i gang. - Har jeg fået fortalt - vi mænd (jeg er 11

Wow tillykke med de nye små mivere...:hop:

Men bare vent til de udvikler sig til radiobiler alle sammen, så
bliver du dælme glad for at kunne finde et sted med ro til en lur..*GG*

> Hilsen fra
>
> De syv nye, Archiminos, Anatöle, Arabella, Blue Pearl og grandtante Kiba

> [...]

Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa
http://misbamsen.dk
brought to you by..gnus Do not fear the penguin