Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf søges
Fra : Peter Kjær

Dato : 16-03-03 10:29

Hejsa,

Jeg står og skal giftes Pinselørdag, og søger i denne forbindelse en
fotograf eller en god amatørfotograf.

Vi er ikke til de traditionelle bryllupsbilleder, men vil hellere have at
han/hun følger begivenheden i kirken (fra 13.30) og 3-4 timer bagefter hvor
vi holder reception. Skal lige nævne at det hele finder sted i København.
Det skal helst tages med digitalkamara hvor vi får adgang til alle
billederne bagefter.

Nogen her der er interesseret?

--
Ses,

Peter Kjær

www.dacor.dk - Min hjemmeside om dykning, med stort online billedgalleri.

Fra : Pico

Dato : 16-03-03 17:29

Peter Kjær wrote:
> [...]
> bagefter hvor vi holder reception. Skal lige nævne at det hele finder
> sted i København. Det skal helst tages med digitalkamara hvor vi får

Nu skal du da lige sikre dig at det er et digikamera der vil noget, tænk
hvis et af dem nu skulle vlive så godt at i gerne ville have en forstørelse
i 50 x 60 cm. eller deromkring til vægen.
Jeg forstår ikke at I foretrækker digitale, hvorfor ikke bede om at få
filmene så kan I altid få lavet alt muligt af dem bagefter.
Da jeg i sin tid fotograferede til brylluper og lignende afleverede jeg
filmene til brudeparet. Jeg ved godt man ikke får en pro. til det, de
skal også have smør på brødet, men det virker heller ikke som om
det er sådan en du søger.
Pico
Husk at fjerne SPAM i E-mail adressen