MS Windows
briani 27239
Windows 95 - musikvideo
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 16-03-03 09:17

Hej -

Jeg er kommet til at smide min "gamle" W95 cd-rom ud. På denne cd er der en
musikvideo, som jeg desværre ikke har fået gemt.

Det er en skøn sang med en skøn sangerinde. Temaet er et amerikansk
gademiljø, hvor musikere og sangerinde går rundt, sidder i en sofa - og på
et
tidspunkt er det også regnvejr.

Er der nogen i dette forum, der kan poste den - evt. maile den direkte til
mig?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Jan Bang Jensby
jensby@stofanet.dk

PS
Jeg har forsøgt i dk.binaer.musik

Fra : Olesen

Dato : 16-03-03 09:29

"Jan Bang Jensby" <jensby@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> musikvideo, som jeg desværre ikke har fået gemt.
> Er der nogen i dette forum, der kan poste den - evt. maile den direkte til

Ja..Hun er lækker, og sangen følger pænt med *S*.
Sangerinden hedder Edie Brickell, og er Paul Simon's kone.
Jeg har den på Windows 95 CD'rommen, og ku' godt
maile dig den, hvis det var lovligt og jeg havde alt andet
end en 56K forbindelse.....

Men...du kan downloade en RealVideo med hende her:

http://www.ocram.it/musica.htm

Fra : olefabricius

Dato : 16-03-03 09:53

"Olesen" skrev d. 16-03-03 09:29 dette indlæg :

> [...]
> maile dig den, hvis det var lovligt og jeg havde alt andet
> end en 56K forbindelse.....
>
> Men...du kan downloade en RealVideo med hende her:

Har en hel del videoer liggende med Edie Brickel,kom med et navn,det kan
være jeg kan hjælpe dig.Mvh Ole

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 16-03-03 10:06

"olefabricius" skrev

> Har en hel del videoer liggende med Edie Brickel,kom med et navn,det kan
> være jeg kan hjælpe dig.Mvh Ole

Jeg tror, sangen hedder "Goodtime" - eller noget i den retning.

Tak!

Jensby

Fra : olefabricius

Dato : 16-03-03 11:28

"Jan Bang Jensby" skrev d. 16-03-03 10:06 dette indlæg :

> "olefabricius" skrev

> Jeg tror, sangen hedder "Goodtime" - eller noget i den retning.
>
> Tak!
>
> Jensby
>
> Jensby
Har goodtimes,hvordan leverer jeg den,jeg aner ikke hvordan,så kom med
instruktioner .Mvh olefabricius@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 16-03-03 09:57

"Olesen" skrev >

> [...]
> Jeg har den på Windows 95 CD'rommen, og ku' godt
> maile dig den, hvis det var lovligt og jeg havde alt andet

Nu er der jo så meget, der ikke er lovligt - såe ........

Mht. 56K så er søndag mig bekendt en "billigdag".

Jeg vil sætte stor pris på at få den igen.

I øvrigt tak for dine informationer. Det glæder mig, at du også holder af
såvel kunstner som sang.

Fortsat god weekend!

Jensby

Fra : Peter Dahl