Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital Video kamera i Fakta
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 15-03-03 22:51

Hej!

Denne uge har Fakta et Digitalt Videokamera til 1299,- Det eneste der står
er:
1.5" TFT Farveskærm
Audio/Video out for tv tilslutning
(AV kabel medfølger) Tilslutning til PC via USB kabel (Medfølger)
Incl batterier og etui.

Det ser temmeligt lille ud.
Nogle der kender det og er det noget værd?

Hygge

Søren C

Fra : WebCat

Dato : 15-03-03 23:35

Det må sku være en and.

Fra : Cirque

Dato : 16-03-03 01:29

Ja, jeg har også lige set det. Det ser lidt plastic-
agtigt ud, ikke? Typisk dem, at de ikke skriver
mere i deres udsalgsavis.... Der står ikke noget
om hvor meget hukommelse m.m. Tror I der
er til mere end 10 min. optagelse? Til den pris
kan kvaliteten da ikke være noget særligt...
Ser ud til at den også optager lyd/foto, samt
har én eller anden form for zoom...
Tjaaa, der skal nok komme lang kø foran
Fakta mandag morgen, og da det er
"begrænset parti" er der nok også mange der
kommer til at gå forgæves...

---

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-03-03 07:26

In article <nfNca.127922$Hl6.11481028@news010.worldonline.dk>, Søren Christensen (4200) wrote:
> [...]
> Incl batterier og etui.
>
> Det ser temmeligt lille ud.
> Nogle der kender det og er det noget værd?

Mit bud er, at det er noget i retning af Familycr@p 310AV på
http://www.trust.com/products/themes/digitalvideo/

med tech specs her:
http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=12639&show=1

Altså 10 frames/s, 3 min 30 sekunder. Kræver 50 lux lys = MEGET.
De fås også med dårligere CMOS chip der ikke kører 640x480.

Derudover er 10 frames/s ikke video i min definition, men bare
hurtige billeder.

Fra : Thomas N

Dato : 16-03-03 13:18

Føj noget crab!
Hvordan kan man være bekendt at producere sådan noget?
Jeg håber ikke der er nogen der "falder i".

Thomas

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 16-03-03 13:45

"Thomas N" <NOSPAMnews@neumann.dk> skrev i en meddelelse > Hvordan kan
man være bekendt at producere sådan noget?
> Jeg håber ikke der er nogen der "falder i".

Det vil der desværre nok være masser af mennesker der gør .. fordi de
glemmer at der altså er en form for sammenhæng mellem kvalitet og pris
... hejhisl fra Ami

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-03-03 14:41

In article <b51q9s$rpd$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>, Thomas N wrote:
> Føj noget crab!
> Hvordan kan man være bekendt at producere sådan noget?
> Jeg håber ikke der er nogen der "falder i".

Enig. Det er det værste website jeg har set længe.
I Safari får man følgende fejl:

ADODB.Command error '800a0d5d'

Application uses a value of the wrong type for the current operation.

/sScript/cpCommand.asp, line 71

Fra : Thomas N

Dato : 16-03-03 16:14

> Enig. Det er det værste website jeg har set længe.
> I Safari får man følgende fejl:
>
> ADODB.Command error '800a0d5d'

Derfor har vi mac-ejere også en pc så vi kan deltage i den verden af dårlige
webprogrammører der omgiver os. Desværre.

Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 17-03-03 08:17

> [...]
> Incl batterier og etui.
>
> Det ser temmeligt lille ud.
> Nogle der kender det og er det noget værd?

I kan se spec. for kameraet her:

http://www.mustek.com/html/prod_camra/dv2000.html

MVH

Thomas H.

Fra : Suburan

Dato : 20-03-03 17:10

hvis man bare vil bruge det til at filme lidt en gang imellem
er den så ikke okay?
Jeg ved godt at pris og kvalitet hænger sammen men alligevel...
jeg har ikke råd til at give 600 kr for et videokamera

Fra : Suburan

Dato : 20-03-03 17:19

6000 kr

Fra : Lars Jensen

Dato : 20-03-03 18:00

On Thu, 20 Mar 2003 17:19:27 +0100, "Suburan" <mwollesen@tdcadsl.dk>
wrote:

>6000 kr

Så køb et brugt kamera og et brugt grabberkort (evt. TV-kort) - der
får du langt bedre kvalitet for den samme pris som Fakta-skidtet.

Lars