B og O strammer ballerne sammen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-03-03 22:01

Så er der godt nyt til alle slagermusik-fans. "Bjørn og Okay" er ude med
deres nye cd i maj måned. De fortæller på deres hjemmeside at de vil stramme
ballerne sammen for at nå det. De er i øjeblikket overbebyrdet med
spillejob.

Hilsen Åge

Fra : Aragorn

Dato : 15-03-03 22:49

Hvis nogen herinde var interesseret i det du skriver her var de nok hoppet
ind på deres hjemmeside. Er du manager for de der populære danseband??? For
så er der jo her tale om SPAM!!!!
-Sune

Fra : Michael Castensen

Dato : 15-03-03 23:10

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> wrote in

> Hvis nogen herinde var interesseret i det du skriver her var de nok
> hoppet ind på deres hjemmeside. Er du manager for de der populære
> danseband??? For så er der jo her tale om SPAM!!!!

Standardsvar?

Fra : Aragorn

Dato : 15-03-03 23:18

Ja!! "standardsvar" til "standardindlæg"!!!
Er det noget du har et problem med?

-Sune

Fra : Michael Castensen

Dato : 15-03-03 23:24

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> wrote in news:3e73a6aa$0$7659$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Ja!! "standardsvar" til "standardindlæg"!!!
> Er det noget du har et problem med?

Ja!
Og at du ikke følger de gældende regler for postninger, gør ikke problemet
mindre!

Fra : Aragorn

Dato : 15-03-03 23:37

Hva mener du med det??

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-03-03 00:08

> "Michael Castensen" <@> wrote in message

__________

Jeg mener også at det er ulovligt når Sune sender standardbreve ud. Mener at
have hørt at det må man ikke.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-03 00:16

Grupperne er jo til at skrive nyheder i (ligger lidt i navnet Nyheds
Grupper) Og til at stille spørgsmål i!
Og fordi du ikke lige er intreseret i Bjørn og Okay og Kandis (Hvad jeg
heller ikke er) behøver du jo ikke at svare noget til indlæget!
Der er jo nok folk som syndes det er en dejlig ting af få afvide...
Her er lige en ting til dig sune... Du kan læse alt om Jon på
www.jonmusic.dk Held & Lykke...

Mvh
Morten

Fra : Aragorn

Dato : 16-03-03 00:32

"Morten" <Pik>:
> [...]
> Der er jo nok folk som syndes det er en dejlig ting af få afvide...
> Her er lige en ting til dig sune... Du kan læse alt om Jon på

Hej Pik.
Det må du da undskylde.Snøft... jeg får det helt dårligt. Hulk hulk og snøft
endnu en gang.
Hvorfor sender du et link til jon? Er det en nyhed????

-Sune

Fra : Brutalis

Dato : 16-03-03 00:56

"Aragorn" <Sune23@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor sender du et link til jon? Er det en nyhed????

Jeg tror ikke det er en nyhed, men du virker som en der er interesseret i
den slags muzak
--
Brutalis

Fra : Kim Petersen

Dato : 16-03-03 10:20

> [...]
snøft
> endnu en gang.
> Hvorfor sender du et link til jon? Er det en nyhed????

Du er dog lige godt den største taber jeg nogensinde har været ude for.
Livet gør ondt, ikke? Fortsæt du hellere din virkelighedsflugt ind i
Tolkien's univers, det vil gøre både dig og andre lykkeligere mennesker.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 16-03-03 11:28

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> hjemmeside at de vil stramme ballerne sammen for at nå det. De
> er i øjeblikket overbebyrdet med spillejob.

Det ville være en stor glæde, hvis Bjørn & Okay (hvilket
selvmodsigende navn) ville stramme ballerne RIGTIG meget - det ville
evt. kunne forhindre dem i at lukke lort ud, som de har gjort nu i
nogle ti-år.

På forhånd tak!

--
Venligst Bjørn

Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
Ting til salg: <http://salg.bindernaes.dk>

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-03 11:45

Det ligger lidt til dem der hedder Bjørn at lukke en masse lort ud...

Hans

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-03-03 11:52

Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e745194$1@news.securix.dk...

> [...]
> selvmodsigende navn) ville stramme ballerne RIGTIG meget - det ville
> evt. kunne forhindre dem i at lukke lort ud, som de har gjort nu i
_____

LUKKER GLAD MUSIK UD

De har lukket dejlig behagelig underholdningsmusik ud i 38 år. De startede
jo 1965 under navnet "Okay kvintetten". Kan folk tage fejl i 38 år. Det
lyder mystisk.

Hilsen Åge

Fra : Jesper F.

Dato : 16-03-03 13:08

In article <3e74561b$0$205$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Kan folk tage fejl i 38 år. Det lyder mystisk.

Du kender vel hundelorte-effekten Åge. Læg en gulerod og en hundelort
ved siden af hinanden - hvor samler fluerne sig?

At en bestemt musikart har mange tilhængere siger ikke noget om kvaliteten.
Snarere om, hvor tilgængelig den er - jo færre toner den spiller på og jo mere
enfoldig tekst den har desto flere mennesker kan kapere den, og jo bredere publikum har den.

Dansktop sprænger hitlisterne påstår du - jamen burgere, fritter og cola sælges også i tonsvis
hver dag, og der er mange der ryger og drikker. Så skulle folk jo strutte af sundhed, men hvad
ser man - overvægt overalt.

McDonald har altid fulde huse - uden at de af den grund 'hver dag bestormes af smagfulde
og kvalitetsbevidste forbrugere, der med sund fornuft og god smag har vendt grøntsagerne og
naturprodukterne ryggen' - som du sikkert havde skrevet i upper case.

Er det ikke lidt sørgeligt, at folk i større og større omfang vælger det
mest tilgængelige og letfordøjelige - både med mad (junkfood), kunst (glansbilledmalerier
som sofastykket med kronhjorten i lysningen eller sejlskibet i høj sø) - litteratur
(kulørte ugeblade) og ikke mindst musik (dansktop med go'daw) - og jo mere go'daw jo værre.......

Men som en af min salig fars kolleger i musikbranchen engang sagde om dansktop -
'- Der skal også være noget til fodermesteren.'.

Og helt ærligt - er der ikke lidt Dansk Folkeparti over dansktop?

Mvh. Olfert

Fra : Michael Castensen

Dato : 16-03-03 14:01

"Jesper F." <NOSPAMfirecat2504@yahoo.dk> wrote in

> Og helt ærligt - er der ikke lidt Dansk Folkeparti over dansktop?

Vi kan jo ikke alle være kommunister!

Fra : S. Sørensen

Dato : 16-03-03 14:25

"Michael Castensen" <@> wrote in message
> "Jesper F." <NOSPAMfirecat2504@yahoo.dk> wrote in

> Vi kan jo ikke alle være kommunister!

Dermed sagt, at alle som ikke er til Dansk Folkeparti er kommunister?
Det gør det vel om ikke andet noget nemmere at stemme næste gang..

Fra : Michael Castensen

Dato : 16-03-03 15:50

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> wrote in

> Dermed sagt, at alle som ikke er til Dansk Folkeparti er kommunister?

Dét har jeg aldrig skrevet!

> Det gør det vel om ikke andet noget nemmere at stemme næste gang..

Jeg er træt af den nedgøring af dansktopmusik og Dansk Folkeparti, som man
hver dag kan læse om i diverse nyhedsgrupper. Det kunne være, at jeg i hver
af mine fremtidige postninger, skulle tilføje en nedrakning af
venstrefløjen og dens åbenlyse hang til "ring i næsen" musik!
Er folk her i gruppen virkelig så indskrænkede, at de tror, at hvis man er
tilhænger af Dansk Folkeparti, så er man også tilhænger af dansktopmusik og
omvendt?
Suk!

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-03-03 16:12

Michael Castensen <@> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e748f01$0$32017$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> tilhænger af Dansk Folkeparti, så er man også tilhænger af dansktopmusik
_________

Det er der nu ingen grund til at lade sig ophidse af. Jeg tager det helt
roligt og trækker på smilebåndet af disse folk. Velvidende at de ikke
repræsenterer noget som helst i befolkningen. De er så minoritetiske i den
store sammenhæng, som nogen kan være. De er bare samlet her p.g.a.
internettets mange anvendelsesmuligheder og fordi NG tiltrækker den type
folk. Men der kommer flere og flere almindelige folk til. Der er kommet
væsentlig flere til i de sidste par år. Det kan man se på de mange
dansktoppositive tilkendegivelser og dansktopspørgsmål, som gruppen
indeholder. Det var der ikke meget af for et par år siden.

Hilsen Åge

Fra : Erik Graversen

Dato : 16-03-03 21:29

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e7492ed$0$234$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> internettets mange anvendelsesmuligheder og fordi NG tiltrækker den type
> folk. Men der kommer flere og flere almindelige folk til.

Ha ha! Det er sku da dig Åge der ikke repræsentere noget som helst!

> [...]
> dansktoppositive tilkendegivelser og dansktopspørgsmål, som gruppen
> indeholder. Det var der ikke meget af for et par år siden.

Den eneste "dansktoppositive" der er kommet til er dig. Men til gengæld poster du
indlæg i en mængde svarende til små hundrede dansktop tosser!

Hilsen..........

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 05:54

Michael Castensen <@> skrev i

> Jeg er træt af den nedgøring af dansktopmusik og Dansk
> Folkeparti, som man hver dag kan læse om i diverse
> nyhedsgrupper.

Og derfor bruger du selv nedgørende udtryk som "ring i næsen" musik?
Din logik er bemærkelsesværdig!

> [...]
> gruppen virkelig så indskrænkede, at de tror, at hvis man er
> tilhænger af Dansk Folkeparti, så er man også tilhænger af

Naturligvis ikke - man har dog lov til at bemærke sig, at IQ'en
synes at være samstemmende.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-03-03 06:38

Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e7554e0$1@news.securix.dk...

> Naturligvis ikke - man har dog lov til at bemærke sig, at IQ'en
> synes at være samstemmende.
_________

Korrekt. Den er meget høj.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-03-03 15:50

Jesper F. <NOSPAMfirecat2504@yahoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:160320031307414901%NOSPAMfirecat2504@yahoo.dk...

> Du kender vel hundelorte-effekten Åge. Læg en gulerod og en hundelort
> ved siden af hinanden - hvor samler fluerne sig?

SVAR: Nej, den kender jeg ikke. Men du kender vej høreskade-effekten. Spil
en behagelig plade og en skrigende plade. Hvem får først en varig høreskade
?

> Og helt ærligt - er der ikke lidt Dansk Folkeparti over dansktop?

SVAR: Nej. Du kender vist kun "Kære lille Pia". - Er der ikke lidt
punk-rocker over popmusik

Hilsen Åge

Fra : Kim Petersen

Dato : 16-03-03 17:26

> Men du kender vej høreskade-effekten. Spil
> en behagelig plade og en skrigende plade. Hvem får først en varig
høreskade?

Sådan er der jo så meget. For mig er Bjørn & Okay den skrigende plade.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 05:57

> SVAR: Nej, den kender jeg ikke. Men du kender vej
> høreskade-effekten. Spil en behagelig plade og en skrigende
> plade. Hvem får først en varig høreskade ?

Det er ikke særlig overraskende at erfare, at du heller ikke ved
selv det mest basale vedr. høreskader. Her er derfor lidt du kan
klippe ud og hænge op på dit køleskab (I har vel køleskabe der hvor
du bor?):

Høreskader opstår ved for høj lydstyrke - ligemeget om det der
afspilles er rock, hip-hop, dansktop eller Anders Fog Rasmussens
samlede taler.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 05:51

"Jesper F." <NOSPAMfirecat2504@yahoo.dk> skrev i

> Og helt ærligt - er der ikke lidt Dansk Folkeparti over
> dansktop?

*LOL*

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-03-03 06:42

Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e755442$1@news.securix.dk...
> "Jesper F." <NOSPAMfirecat2504@yahoo.dk> skrev i

______

Arhhh lidt måske. Især sangen "Kære lille Pia".

Men helt ærligt - er der så ikke så`n lidt Sadam Hussain eller Ghaddaffi
over ring-i-næsen-musik ?

Fra : Erik Graversen

Dato : 17-03-03 09:40

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e755ed6$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Men helt ærligt - er der så ikke så`n lidt Sadam Hussain eller Ghaddaffi
> over ring-i-næsen-musik ?

Ja man kan tydeligt høre at du kun lytter til lokalradio! :c)

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-03-03 05:50

> Bjørn Løndahl <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e745194$1@news.securix.dk...

> _____
>
> LUKKER GLAD MUSIK UD

"Lalleglad" er måske en mere præcis betegnelse...

> De har lukket dejlig behagelig underholdningsmusik ud i 38 år.
> De startede jo 1965 under navnet "Okay kvintetten". Kan folk
> tage fejl i 38 år. Det lyder mystisk.

Ja, vi ved jo alle, at 2.000.000 lemminger umuligt kan tage fejl!