U2 billetter d.6/7 eller 7/7 købes
Fra : StaeCity

Dato : 19-03-01 11:17

Er der nogen der ligger inde med 2 billetter til U2 koncerterne enten d. 6
eller 7/7. Jeg har netop erfaret at de er udsolgt på Billetnet.

Steven

Fra : Christina Jensen

Dato : 19-03-01 12:22

Hej

Gå ind på www.dba.dk der er flere U2 billetter til salg.

\\\|///
\\ ~ ~ //
(@ @)
-----------oOOo-(_)-oOOo----------
Christina Jensen
E-Mail: caeg5@hotmail.com
------------------Oooo.-----------
.oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : Tobbi

Dato : 19-03-01 12:55

jeg ville også godt have fingrene i nogle billetter,
men på det posthus jeg var, var billetterne udsolgt efter 7 minutter....øv
Det var kun de 6 første der fik billetter.

):

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-03-01 14:00

"Tobbi"
> jeg ville også godt have fingrene i nogle billetter,
> men på det posthus jeg var, var billetterne udsolgt efter 7 minutter....øv
> Det var kun de 6 første der fik billetter.

40.000 billetter solgt på 15 minutter sagde de i radioen.

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Hanne

Dato : 19-03-01 14:47

Peter Brandt Nielsen <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en

> 40.000 billetter solgt på 15 minutter sagde de i radioen.

Der kan da ikke være 20.000 mennesker i Forum, kan der?

Hanne

Fra : Carl Drud

Dato : 19-03-01 15:08

"Hanne" <diva1@ofir.dk> skrev:

> Peter Brandt Nielsen <brandt@etklikherfra.dk> skrev i en

> Der kan da ikke være 20.000 mennesker i Forum, kan der?

Ja, det undrer også mig. I formiddags sagde Lars Hjortshøj i
radioen 8.000 billetter var revet væk, men yderligere 8.000
til en ekstrakoncert var på salg. Det lyder mere korrekt.

20.000 i Forum bliver lidt trangt.

--
Carl

Fra : Hanne

Dato : 19-03-01 15:42

Carl Drud <carl-drud@bigfoot.com> skrev i en

> Ja, det undrer også mig. I formiddags sagde Lars Hjortshøj i
> radioen 8.000 billetter var revet væk, men yderligere 8.000
> til en ekstrakoncert var på salg. Det lyder mere korrekt.

Det lyder vist mere realistisk. Jeg har læst flere steder at begge
koncerter er udsolgt. Dog kan ikke afhentede billetter købes på fredag
fra kl. 10.

> 20.000 i Forum bliver lidt trangt.

Ja god fornøjelse ))))

Hanne

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-03-01 19:42

"Hanne"

> Det lyder vist mere realistisk

Ja, okay, jeg tænkte mig ikke lige om, måske var det 20.000 i alt,
der blev sagt, da jeg hørte det. Det sagde de også i Nyhederne.
Men om det så er 16 eller 20.000 ved jeg ikke.