Kandis`s egen hitliste
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-03-03 21:33

På Kandis`s hjemmeside har de en afstemning kørende hvor man skal stemme på
den Kandis-melodi som man bedst kan lide. De 3 sange som har fået flest
stemmer er:

1: Når svalerne kommer
2: En dør til fantasien
3: Skagens solnedgang

Hmmmm.... Jeg må bryde sammen og tilstå at jeg overhovedet ikke kender nr.
1, så den ville jeg skifte ud med "En lille ring af guld". Ellers er jeg
enig i de andre 2. - Hvad mener i?

Hilsen Åge

Fra : Morbid Angel

Dato : 15-03-03 21:51

On Sat, 15 Mar 2003 21:33:08 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>1, så den ville jeg skifte ud med "En lille ring af guld". Ellers er jeg

Jeg mener at du er i den forkerte gruppe.

mvh

MA

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-03-03 22:00

Morbid Angel <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:qh477v03sn82r9ghluuregdu1ciop8n4eh@4ax.com...
> On Sat, 15 Mar 2003 21:33:08 +0100, "Åge Halldorsson"
> <halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> Jeg mener at du er i den forkerte gruppe.
>
> mvh
>
> MA
________

Hovsa - Ja, det kan man da vist roligt antyde

Hilsen Åge

Fra : smn

Dato : 15-03-03 22:55

Det lykkes på forunderlig vis Åge at forpeste samtlige grupper på usenet med
hans infame musiksmag.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-03-03 23:05

Hej!

smn wrote:

> Det lykkes på forunderlig vis Åge at forpeste samtlige grupper på usenet med
> hans infame musiksmag.

Du kan sgu da ikke "klandre" ham for ikke at dele din musiksmag. Og han har jo
allerede undskyldt at han brugte den forkerte gruppe...

fut dk.admin.netikette
--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : smn

Dato : 16-03-03 02:01

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har jo
> allerede undskyldt at han brugte den forkerte gruppe...

Selvfølgelig kan jeg det. Jeg har jo lige gjordt det.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-03-03 02:05

Hej!

smn wrote:

> Selvfølgelig kan jeg det. Jeg har jo lige gjordt det.

Og fjernet min FUT m.m.

Plonk.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Peter T.

Dato : 16-03-03 11:08

Kim Voss Schrader wrote:

> Og fjernet min FUT m.m.

Du skrev FUT, men fik aldrig sat den korrekt i headeren. Læs
<http://usenet.dk/ord/lokal.html#fut> om hvordan man gør.

fut dk.admin.netikette (og den virker)

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
30 år gammel og uni-studerende (humaniora) mangler værelse i Kbh.

Fra : Dopedog

Dato : 16-03-03 01:38

> [...]

> 1, så den ville jeg skifte ud med "En lille ring af guld". Ellers er jeg

At du burde finde en rigtig gruppe (både på usenet og rent musikalsk!)

-Ronnie