Align
Fra : Ryan

Dato : 15-03-03 18:20

Hej.
Hvad er det jeg skriver forkert? Hvorfor, kan jeg ikke få mine links til at
stå i hver sin side?

Jeg har skrevet dette:
href="guestbook/guestbookwrite.asp">Anything to add?</a></td>
href="guestbook/allguestbook.asp">View all posts.</a></td>

Og dette i mit stylesheet:
td.left {text-align:left;}
td.right {text-align:right;}

--
Ryan

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 15-03-03 19:39

"Ryan" <ryan@NOSPAM.dk> writes:

> Hvad er det jeg skriver forkert? Hvorfor, kan jeg ikke få mine links til at
> stå i hver sin side?

Din tabels bredde er kun lige stor nok til indholdet. De står i hver side af tabellen. Prøvt at give tabellen en bredde på 100% (style="width:100%") og se om det hjælper.
/L

Fra : Ryan

Dato : 15-03-03 20:14

> Din tabels bredde er kun lige stor nok til indholdet. De står i hver side
af tabellen. Prøvt at give tabellen en bredde på 100% (style="width:100%")
og se om det hjælper.

- Tak, det var selvfølgelig det jeg havde glemt.
Sjovt som man kan bruge flere timer, på at se på alt andet end de mest
tydelige fejl.

--
Ryan

Fra : Villum Sejersen

Dato : 17-03-03 16:45

Ryan wrote:

> af tabellen. Prøvt at give tabellen en bredde på 100% (style="width:100%")

> - Tak, det var selvfølgelig det jeg havde glemt.

Så var det åbenbart ikke, at du havde skrevet "text-align: Left" med
stort l (L) nogle af gangene... På nogle operativsystemer og i nogle
browsere kan det måske gøre en forskel.

--
Villum Sejersen

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 17-03-03 16:58

Villum Sejersen <vse_FJERN@DETTE_trundholm.dk> writes:

> Så var det åbenbart ikke, at du havde skrevet "text-align: Left" med
> stort l (L) nogle af gangene... På nogle operativsystemer og i
> nogle browsere kan det måske gøre en forskel.

Det bør det ikke. CSS er ligeglad med om det er store eller små
bogstaver, så hvis en browser hvor den ikke er, så er det en fejl.

/L

Fra : Villum Sejersen

Dato : 17-03-03 17:14

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> Det bør det ikke. CSS er ligeglad med om det er store eller små
> bogstaver, så hvis en browser hvor den ikke er, så er det en fejl.

Tak! Så blev også jeg lidt klogere...

--
Villum Sejersen

Fra : Ryan

Dato : 18-03-03 09:29

> Så var det åbenbart ikke, at du havde skrevet "text-align: Left" med
> stort l (L) nogle af gangene... På nogle operativsystemer og i nogle
> browsere kan det måske gøre en forskel.

- Det var heller ikke meningen, men da jeg ikke kunne få det til at virke
med left, så skulle jeg jo prøve noget andet. Jeg går ud fra at man heller
ikke behøver, at skrive text-align 3 steder...

-Ryan