Skærme
Fijala 3554
Samsung 959nf lang i top og bund
Fra : M.Kay

Dato : 15-03-03 17:46

Hej alle

Jeg har fået mig en Samsung 959NF, som erstatning for en Sony G200.

Jeg slap af med Sonyens Convergensproblemer, men nu har jeg så en skærm der
strækker billedet i toppen og bunden, således at ikoner og proceslinie
bliver underligt høje og lange. Det er godt nok bedre end convergens
problemer, meen ikke helt fedt alligevel..

Jeg tror ikke det kan justeres væk, så jeg vil gerne høre om folk har noget
positivt at sige om samsungsbytteservice.

Jeg synes i hvert fald det er ærgerligt at firmaer der laver så gode skærme
vil overlade deres service til nogle klumphoveder de ikke har kontrol over.

Takker

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -

Fra : Jens Trojahn

Dato : 23-03-03 21:48

Hej!

Jeg har en skærm magen til og jeg oplevede også de problemer.
Men jeg kunne let fjerne dem ved hjælp af det medfølgende program
til comp'en. Kan ikke huske hvad jeg nøjagtig gjorde, men det var ikke
så svært.

mvh. Jens