Kattehår
Fra : H.O.T

Dato : 15-03-03 17:41

Man burde anskaffe sig en automatisk støvsuger, som følger efter katten,
hvor den har været henne....Gad vide hvor meget af pelsen, der kan falde af,
uden at katten bliver skaldet???
Synes jeg kan støvsuge flere gange om dagen, og alligevel er der en hårsky
der følger efter hende, når hun kommer gående.....Og ja, hun bliver redt
flere gange om dagen, og jeg er sikker på, at der ligger flere kattehår i
skraldespanden, end der er på Miv.....

Henrik

--
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=34

---

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-03-03 19:33

> Man burde anskaffe sig en automatisk støvsuger, som følger efter katten,
> hvor den har været henne....

Hvis det lykkes dig at finde en så giv lige et praj, for sådan en kunne jeg
også godt tænke mig *g*.

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : H.O.T

Dato : 15-03-03 20:05

> Hvis det lykkes dig at finde en så giv lige et praj, for sådan en kunne
jeg
> også godt tænke mig *g*.

Har godt nok set en, men den fulgte desværre ikke efter katten.....*s*

Henrik

---

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-03 23:48

H.O.T wrote:
> Har godt nok set en, men den fulgte desværre ikke efter katten.....*s*

Det er vel bare et spørgsmål om at modificere en af de små
automatiske skilpaddesugere til at køre efter en elektronisk dims,
som man så bare skal montere på katten... ? :)

// Hans, hvis katte ikke fælder særlig meget (endnu).
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 16-03-03 15:25

H.O.T <h.rasmussen@telia.com> wrote:
> Har godt nok set en, men den fulgte desværre ikke efter
> katten.....*s*
>
> Henrik

Kan man udskifte *den* med *hun* efter behag? )

M.v.h
Niels :-~(

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-03-03 00:48