Telmore - Vidrestille
Fra : *trads*

Dato : 15-03-03 16:48

Hej
Jeg har et Telmore nr.
Men vil gerne i en kort periode bruge et andet nr.
Kan jeg evt vidrestille alle opkald og smsér til det nye midligertidig nr ??
Og hvordan ??

Henrik Olesen
Randers

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-03-03 17:00

"*trads*" skrev i en meddelelse
> [...]
> Men vil gerne i en kort periode bruge et andet nr.
> Kan jeg evt vidrestille alle opkald og smsér til det nye midligertidig nr

Sms'er kan du ikke viderestille!! Men alle samtaler kan du godt. Gå ind på
www.telmore.dk, under hjælp, Telmore services og viderestillinger, så bliver
der detaljeret beskrevet hvordan!

Hygge...
Daniel

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-03-03 23:34

"Daniel Alstrup" <daniel.alstrupNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "*trads*" skrev i en meddelelse

> Sms'er kan du ikke viderestille!! Men alle samtaler kan du godt. Gå ind på
> [...]

Samtaler viderestilles ved at indtaste **21*NUMMERET# og derefter trykke på
»SEND«.

»NUMMERET« er det nummer du vil viderestille samtalen til.

Ovenstående "ordre" viderestiller altid samtalen, uanset om telefonen er tændt eller ej.
Med "ordren" **62*NUMMERET# viderestilles kun hvis telefonen er slukket eller
befinder sig uden for dækning.

Claus

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 16-03-03 14:23

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

tændt eller ej.
> Med "ordren" **62*NUMMERET# viderestilles kun hvis telefonen er slukket

Bare lige bemærk at Telmore tager penge pr. minut for viderestilling... Så
det koster 1.20/min. at blive ringet op på den anden tlf.
(hvis man vælger viderstil fra tlf. ihvertfald).

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.

Fra : Fischer

Dato : 16-03-03 14:56

> Bare lige bemærk at Telmore tager penge pr. minut for viderestilling...

Det gør alle selskaber normalt.
Viderestilling til telefonsvareren er ofte gratis, men alt andet koster.

> det koster 1.20/min. at blive ringet op på den anden tlf.

That's Leif.
Så skal man bare være glad for Telmores lave minutpriser.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-03-03 17:48

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør alle selskaber normalt.
> Viderestilling til telefonsvareren er ofte gratis, men alt andet koster.

> That's Leif.
> Så skal man bare være glad for Telmores lave minutpriser.

TDC (og måske Sonofon) har specialpris på viderestilling på 70 øre/min i dagtid
og 35 øre/min om aftenen samt om søndagen. Om tiden mellem dagtid og aftentid
skiller ved kl. 17:00 eller kl. 19:30 afhænger vistnok af den abonnementstype
man har.

Oprindeligt var viderestilling på GSM-nettet gratis, men omkring 1996 begyndte
de to enerådende operatører, TDK-Mobil og Sonofon, at tage 70/35 øre/min for
viderestilling til andre numre end det tilhørende telefonsvarer-nummer.
De nye operatører, Telia og Mobilix/Orange, har derimod haft "normal samtalepris"
som gældende viderestillingspris. Om Sonofon stadig kører med de gamle takster,
véd jeg ikke, men det er kun nogle få måneder siden at jeg tjekkede viderestillings-
prisen hos TDC-Mobil som værende 70/35 øre/min.

Claus

Fra : Fischer

Dato : 16-03-03 18:38

> TDC (og måske Sonofon) har specialpris på viderestilling på
> 70 øre/min i dagtid og 35 øre/min om aftenen samt om søndagen.

Åkæ!
Så er jeg blevet klogere i dag - godt jeg ikke blev liggende i sengen.

Så vidt jeg kan se ud af TDC's priser, så er prisen 70 øre/min. døgnet
rundt.

*Fischer