MS Windows
briani 27239
Scandisk
Fra : Zippedyr

Dato : 15-03-03 16:42

Jeg bruger Win98.c

Forleden kørte jeg en fuldstændig scandisk, som tog godt og vel tre timer.

I dag ville jeg køre en standard Scanning.
Nu har maskinen stået og scannet - tilsyneladende, i næsten fire timer, og den bliver ikke færdig med den lille overfladescanning.

Hvad er der sket her?

Hilsen Bente C.

Fra : Edmund

Dato : 15-03-03 22:18

Zippedyr wrote:
> [...]
> Nu har maskinen stået og scannet - tilsyneladende, i næsten fire
> timer, og den bliver ikke færdig med den lille overfladescanning.

Hvis den hele tiden starter forfra, kan det være du har aktiveret
pauseskærm eller andre programmer der skriver til harddisken.

--
Mvh Edmund

Fra : Linda

Dato : 15-03-03 23:01

Start op i fejlsikret tilstand og kør scandisk

Linda