Velkommen til ... et øjeblik ...
Fra : Thomas Petersen

Dato : 19-03-01 11:05

Hej

Da jeg driver min egen lille virksomhed herhjemme, kunne jeg godt tænke mig
en enhed, det tager telefonen med det samme, at den ringer, hvor man så
kunne indtale noget i retningen af "Velkommen til mit firma... et
øjeblik..." hvorefter at mine telefoner fortsat ringer indtil at jeg tager
den. Jeg har ISDN, kan dette lade sig gøre?

Mvh. Thomas

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-03-01 13:43

"Thomas Petersen" <tp@doller.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øjeblik..." hvorefter at mine telefoner fortsat ringer indtil at jeg tager
> den. Jeg har ISDN, kan dette lade sig gøre?

Ja, men du skal have et omstillingsanlæg i mellemklasse for at kunne gøre
det.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 19-03-01 19:16

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:994urj$2l48$1@tnews.inet.tele.dk...
> [...]
> mig

> Ja, men du skal have et omstillingsanlæg i mellemklasse for at kunne

Njae det er ikke helt korrekt, jeg har en faxomskifter der kan gøre det,
når der ringes op til nummeret, kan man indtale en besked, så som, "et
øjeblik der stilles om, eller f.eks. velkommen til Johnnys
altmuligbiks".
Beskeden afspilles inden telefonerne ringer i huset, og samtidig med
sorterer den faxopkald fra uden du opdager det, dvs ifald det er en fax
der kommer, ringer ingen telefoner i huset, opkaldet ledes direkte til
faxen.

Øhhhhh jeg har et par stykker til salg
--
Mvh.
Henning L.Andersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-03-01 19:44

"Henning L.Andersen" <rammemc@city.dk> skrev i en meddelelse
> Njae det er ikke helt korrekt, jeg har en faxomskifter der kan gøre det,

Kan den gøre det med ISDN-kald?

Fra : Henning L.Andersen

Dato : 19-03-01 19:56

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> skrev i en
meddelelse news:995k02$12q1$1@tnews.inet.tele.dk...
> "Henning L.Andersen" <rammemc@city.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kan den gøre det med ISDN-kald?

Ja den "æder" alle opkald

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-03-01 20:19

> Ja den "æder" alle opkald

Men er det et ISDN-device?
Det nytter jo ingenting at den tager kaldet og sender det videre hvis det er
tale, hvis det er et analogt apparat. Så er talekvaliteten jo reduceret til
analogt niveau.