Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A70
Fra : noname

Dato : 15-03-03 14:55

Hej Folks

Har lige købt nævnte kamera. Mit umiddelbare intryk er at det godt,
kamerastørrelse og knapper sidder nemt for. Menu og instillinger virker
logiske og til at forstå (dog er det en god ide at læse manualen .

Jeg har taget lidt billeder og film , det kørte fint. Du kan komme igang på
3 minutter, sæt batterier i, sæt CF kort i, sæt kamera på auto, tænd og
tryk.

Der er mange indstillinger at lege med for en amatør som mig, men en proff.
synes nok der er lidt lamt

Der medfølger forskellig softvare, det tog mig 15 minutter at installere og
gå igang med at lægge billeder over, så det var nemmere end på mit første
digitale kamera.

Jeg fik handlet lidt rabat hos Platan Foto så jeg fik det til samme pris som
den billigste på nettet. Alt I alt måtte jeg af med 4070,00 for kamera og et
256 mb flashkort. Det er jo en ok pris (det kan fås billigere i tyskland
men det er nemmere at købe det i dk).

Mvh NN

Fra : Thomas

Dato : 15-03-03 22:40

"noname" <noname@XXXjubiimail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har taget lidt billeder og film , det kørte fint. Du kan komme igang

> 3 minutter, sæt batterier i, sæt CF kort i, sæt kamera på auto, tænd og

---------------------

Hej og tillykke med dit kamera. Jeg har også købt mig et A70 (fik det i
tirsdags) jeg købte det hos itbutikken.dk, til en samlet pris inkl levering
på 3462 kr.

Mit indtryk af kameraet er også meget positivt. Fine skarpe billeder, nemt
at betjene, samt mange manuelle indstillingsmuligheder. Kort sagt et godt
køb

Thomas

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 15-03-03 23:08

noname <noname@XXXjubiimail.dk> skrev:
> [...]
>Foto så jeg fik det til samme pris som
>den billigste på nettet. Alt I alt
>måtte jeg af med 4070,00 for kamera og et

Hej NN
talte selv med Platan i onsdags - om Canon A70. Jeg har nemlig
også fået kig på dette. Får det meste brugte til at se ret dyrt
ud...
Og jeg er nysgerrig mht prisen: kan du splitte din pris op i
kamera og kort ?
Det ku' måske hjælpe mig til en god handel hos dem...

Mvh
Jesper
--
GS500E når det går godt -
Volvo når det ikke gør >;o{)

Fra : noname

Dato : 16-03-03 15:17

Hej Jesper

Jeg gav 3375,´for kameraet. Du kan få det for 3382,- hos f.eks. officeit i
Herlev - så det var mit forhandlingsargument.

Prøv at spørge, det gjorde jeg. (det var dog et krav jeg hentede det samme
dag

mvh NN

ps. har lige prøvet videon med højeste opløsning og der ser flot ud på
pc'en. Kan køre på hele skærmen uden fnidder . (19" skærm).

Fra : Thomas

Dato : 16-03-03 21:44

> ps. har lige prøvet videon med højeste opløsning og der ser flot ud på
> pc'en. Kan køre på hele skærmen uden fnidder . (19" skærm).

Er der nogen grænsen for hvor lang tid man kan optage video med det ?

MVH

Thomas H.

Fra : noname

Dato : 17-03-03 09:19