MS Windows
briani 27239
Skærmopløsning
Fra : Martin San.

Dato : 15-03-03 12:22

Hejsa.

Jeg ved ikke om dette er den rette gruppe...

Men når man skifter fra 1024x768 pixel skærmopløsning til 800x600 i Windows,
så flytter alle ikonerne på Skrivebordet sig selvfølgelig ind midt på. Når
man bagefter sætter opløsningen op fra 800x600 til 1024x768 igen, så står
ikonerne rodet rundt tilfældigt på Skrivebordet. Kan man undgå dette når
man - som mig - skifter mellem de to opløsninger ret tit? (pga. noget
webdesign skal jeg tjekke i begge opløsninger hele tiden).

MVH Martin
Win XP

PS: Havde lidt probs med at sende indlægget... bær over hvis der kommer to
indlæg!