MS Windows
briani 27239
*Hjælp søges* til åben med menuen
Fra : Palle Larsen

Dato : 15-03-03 10:11

Hej!

Jeg har fået et punkt inde under "åben med" der ikke hedder noget og
der er intet icon, hvordan sletter jeg det, samt winamp optræder 2
gange, hvoraf den ene ikke er virksom mere, og jeg har kun en winamp
installeret, så den kunne jeg jo også godt tænke mig at slette.

Kort sagt hvor gemmer informationerne til "åben med" sig og hvordan
retter man dem, hvis man da ellers kan , jeg er IKKE grøn på en pc,
så selvom det skulle være noget experthalløj så kom endelig med det
alligevel

På forhånd 1000tak

BTW. det er WinME.

Fra : Kim Nielsen

Dato : 15-03-03 10:42

"Palle Larsen" <PL@notanemail.nn> skrev i en meddelelse
> [...]
> retter man dem, hvis man da ellers kan , jeg er IKKE grøn på en pc,
> så selvom det skulle være noget experthalløj så kom endelig med det

Jeg kender ikke WinME, men i Win2K ligger det som en "Send to" mappe i
min profil og som er på mit G drev, som her :G:\Documents and
Settings\Administrator\SendTo og der kan man fjern og indlægge link til
programmer er i "Åben med" menuen.

Så find en mappe med det navn du logger ind som, og der nok en "Send to"
mappe eller noget lignende, som du kan rette i.

- § - Kim Nielsen - § -

Fra : Palle Larsen

Dato : 16-03-03 08:49

On Sat, 15 Mar 2003 10:41:52 +0100, "Kim Nielsen" <please@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>min profil og som er på mit G drev, som her :G:\Documents and
>Settings\Administrator\SendTo og der kan man fjern og indlægge link til

Jeg kunne ikke finde dem på en let måde :(, jeg tror ikke de
plysninger som står i "Åbn med" requesteren kan rettes the easy way,
men jeg fandt det inde i registreringsdatabasen .

Men tak for forsøget, rart med flinke mennesker.

MVH.
P.Larsen

Fra : Charlotte

Dato : 15-03-03 10:44

Hejsa

I mappeindstillinger - (Tools / Folder Options / Filetypes) - Undskyld, jeg
har den engelske version - kan ikke huske hvad funktionerne hedder på dansk.

Under filtyper kan du se hvilke programmer der er associeret med forskellige
filtyper, der kan du starte med at kikke

Mange hilsener

Charlotte

Fra : Palle Larsen

Dato : 16-03-03 08:52

Hej Charlotte!

On Sat, 15 Mar 2003 10:44:14 +0100, "Charlotte" <ramsine@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>
>Under filtyper kan du se hvilke programmer der er associeret med forskellige
>filtyper, der kan du starte med at kikke

Der var de ikke, jo filtyperne , men ikke det jeg gerne ville
rette, men jeg gravede lidt i registreringsdatabasen, der var de
skisme .

Men tak for dit svar, rart at folk har tid lyst og lejlighed til at
prøve at hjælpe.

MVH.
P.Larsen